Back to school #1

Vitajte pri mojom novom článku a začíname sériu back to school. Dnes vám ukážem čo sa nachádza v mojej školskej taške.  V ďalšom článku zo série Back to school budete môcť vidieť ako som si vyrobila zošity do školy a dozviete sa pár mojích školských typov.  A v poslednom treťom článku z tejto série budete môcť vidieť pohodlné outfity do školy a líčenie. :) Tak dúfam že sa vám bude páčiť  a ideme na to.

Batoh mám zo stránky Môj batoh a mohli ste vidieť aj článok na tento eshop. Je to značka Eastpak.Cena je približne 40€.
 Druhá základná vec (teda aspoň u mňa :D) je peračník. Tento peračník mám v rovnakej farbe ako je batoh a tiež zo stránky Môj batoh. Cena približne 17€. Je to ten najväčší, sami uvidíte prečo ja potrebujem tak veľký peračník. :D Veď baba, čo iné sa odo mňa dá čakať.


Vec s ktorou nás učitelia trýznia a dostávame poznámky za to,že ich nemáme sú zošity. Ja som si ich chcela tento rok trošku spestriť aby neboli tak nudné a aby ma to aspoň trošku motivovalo. Mám rôzne zošity,vždy to záleží od učiteľa aké nám nakáže mať. Niektoré mám z minulého roka, ktoré som mala naozaj hrubé a pomôže mi keď ich budem mať aj ďalší rok a možno aj do konca 4tého ročníka aby som sa z nich mohla učiť na maturu. Hlavne si ich odkladajte ak ich vypíšete.

Aj učebnice nosím,občas, ak si ich nenechám v škole. Ale doma mám len dve učebnice a obydve sú z angličtiny a možno aj nemčina sa nájde. :D Ale budem úprimná,nemohla som ich nájsť tak fotka nebude. :D

Na niektorých predmetoch zas vyžadujú zakladače aby sme mali všetky roky spolu a aby sa nám lepšie učilo. Niekde máme aj zošit aj zakladač. Do zošita píšeme a zakladač máme na papiere ktoré nám vytlačí, buď učiteľ alebo my.


Nesmiem zabudnúť na slovníček ktorý je tiež dosť dôležitý,na ospravedlnenky alebo aby nás vrátnička pustila skôr z hodiny,keď nám naša triedna učiteľka napíše. Buď z dôvodu že nám to rodičia napísali alebo nám je zle. :D Ten prípad s tým že je niekomu zle určite každý dobre poznáme.


Najdôležitejšie sú papuče. Ráno to býva boj aby sme sa bez nich vôbec dostali. Tie síce nenosím tak často v batohu, pretože v batohu mám návleky ktoré si len nazujem a pri skrinke sa prezujem. Je to lepší spôsob,pretože mi nezaberajú toľko miesta v batohu a zmestí sa mi tam viac vecí.


Samozrejme desiata ale dnes vám ukážem len fľašku ktorú nosím. Je to buď ružový shaker z Biotechu,alebo fľaška Voss. Ale teraz mám z časopisu skvelú a hlavne praktickú fľašku ktoré má 480ml, tak aj tá si nájde miesto u mňa v batohu. Avšak vždy veľkosť fľašiek záleží  od hodín v škole. Tento rok budem 3 dni za týždeň v škole, pretože máme dvoj dňovú prax. Ale bojím sa toho koľko hodín budeme mávať pretože vyzerá že dva dni aspoň 8 hodín. A to vážne neviem ako prežijem.


Občas si vezmem aj nejakú knihu alebo časopis. Keď máme zastupované hodiny a nič proste nerobíme.


Nemôžem zabudnúť na svoje taštičky bez ktorých sa už ani nepohnem. V jednej nosím kozmetiku,v druhej ktorá je spojená s treťou nosím gumičky,vlhčené obrúsky a lieky. A v taške sa nájde aj pohodený deodorant alebo gulučka pod pazuchy a nejaký body sprej.


Teraz prichádza čas vám vysvetliť prečo nosím tak veľký peračník. V tomto peračníku nosím samozrejme hlavne perá,zvýrazňovače,farebné perá a fixky. Nájdu sa v peračníku aj rôzne iné blbosti a to pilník,balzám na pery,gumička,a občas aj sluchádka. Ak niesu v tej taštičke ktorú som vám spomínala.

Samozrejme už len maličkosti ako je peňaženka,mobil,kľúče.

A čo vy nosíte vo svojej školskej taške? :)

Komentáre

  1. Pekná článok. Tiež plánujem niečo podobné napísať. Tá taška je veľmi pekná, chcela som tiež takú, ale som sa bála, že mi bude malá do školy.
    http://msfashionsusan.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem :) Nebude ti mala :) ona vyzera ze je mala ale je v nej hrozne vela miesta :)

      Odstrániť
  2. Môžem sa spýtať, ktorý konkrétne je to batoh v tom ich obchode?

    Life-by-romi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. http://www.mojbatoh.sk/produkt/20/out-of-office-pink-me-up tento :-)

      Odstrániť
  3. Batůžek je nádherný. Měla jsem podobný obsah ve školní tašce jako ty.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mne sa veľmi páči tá taška, hlavne, že je ružová :-D :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára