New in July

Ahojte krásky.
Tento mesiac mám za sebou pár výletov a tam som si nakúpila nejaké vecičky. 

Ako prvým by som chcela začať nákupom z Trenčína. Z ktorého si môžete aj článok prečítať. http://m2betka.blogspot.sk/2015/07/vylet-na-hrad.html

Po ceste do Trenčína sme sa zastavili v Lidl kde mali krásne tričko Kiss. (Skupina Kiss)
Stálo 3,45€

V Trenčíne sme navštívili Max. Tam som behla do Gate a kúpila si tam šaty. Nosím pod ne ešte čiernu podprsenku, ktorá je vlastne taký pás. :) 
Cena 3,98€

Na hrade mi ocino kúpil krásny náhrdelník. Je to vlastne obyčajná šnúrka na ktorej je prekrásny kameň. Je to že vraj kameň sily a lásky. :) Je dokonalý :)


Bola som aj na výlete v Čechách. Článok bude ešte len na blogu. 

Boli tam Čínania a predávali proste všetko možné Fake hlavne. :D 
Ja som si tam kúpila krásne tepláky ktoré som trojštvrťové. Sú samozrejme maskačové. 
Cena 10€ Ale najprv si pýtala 25€ ale zjednali sme ju na 10 :D

Druhá vec je krásny ako keby kardigan. 
Tá látka mi príde ako neoprén. 
Chcela zaň 25€ ale dala som ju na 15€ :D 


A od mami ktorá bola v Čechách cca týždeň predtým než sme šli my som dostala krásne Fake converse :) Zjednala ich z 25€ na 10€.

Konečne mám vec po ktorej som už tak dlho túžila. Je to Eos. Kúpila som ho od kamarátky ktorá ho ešte ani nepoužila :). Dala mi ho za 4€


Krstná robila poriadky a našla túto kefu. Je úplne nová. Takže mi ju dala a ja som z nej nadšená lebo s ňou si dokážem urobiť krásne vlasy. A potom majú taký objem. :)


Komentáre

  1. Super nákup :) Hlavne to zjednávanie cien :D Ten kardigán je pekný :3

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvělé nákupy.. :-) Ten kardigán je moc pěkný :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/recenze-purex.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tričko a ty maskáčové tepláky jsou super, pěkné nákupy. I ten náhrdelník s kamínkem se mi líbí. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tie isté šaty z GATE mám :) Tiež ma hneď zaujali a musela som ich mať :P Ja si pod ne zase farebné tielko dávam

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To tričko Kiss je super ! len by ma zaujímalo či poznáš od nich viac pesničiek než pár známych hitov alebo len nosíš tričko s potlačou kapely aby si bola "cool" ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Od mala počúvam Kiss....a navyše keď chceš písať takéto drsné komentáre aby si ma zosmiešnil/a tak aspoň sa nedávaj ako anonym pretože je to dosť úbohé :( Mňa by zaujímalo prečo si neni tak odvážny/a napísať tento komentár kde bude vidieť aj tvoje meno :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára