Kam na výlet?

Ahojky krásky. Dnes už píšem a dávam na blog druhý článok. 
Bude to pár typov kam na výlet. Na niektorých miestach som bola už aj ja takže vám dám možno reálne fotky.

Nechcem sa vypisovať ale rovno idem na to.

Dnes ako ste si mohli všimnúť pridala som článok z Trenčianského hradu. A toto je môj prvý typ. Chodte na hrady alebo zrúcaniny. Vždy je odtiaľ najkrajší výhľad a je to tam cítiť históriou. Ale keď vám môžem k tomuto ešte poradiť naštudujte si niečo o tom hrade kým tam pôjdete. Dozviete sa niečo oveľa viac a môže sa stať že na tom hrade a hlavne na zrúcanine nebude sprievodca. 
Najradšej z hradov a zrúcanín mám Trenčiansky hrad a Čachtický hrad. Ktorý je vlastne zrúcanina. Na Čachtický hrad rada chodím hlavne preto lebo tam žila kedysi Grófka Alžbeta Báthory. Zbožňujem ju samozrejme kvôli tomu že sa volá ako ja ale aj kvôli jej životu. Niektorý tvrdia že zabíjala mladé ženy a dokonca je za to zapísaná do svetovej knihy rekordov ako najznámejšia vrahyňa. Aj keď podľa niektorých sa kúpala v bylinkách po ktorých sa voda zafarbila do červena a vyzerali ako krv. Kto nevidel film určite si ho pozrite. 


Ďalší typ kam na výlet je do hôr a lesov. Môžno stretnete aj nejakú zver a hlavne pozor na diviakov. :D Ja s priateľom sa chystám cez víkend na Marhát. 

A čo tak nejaký výlet na bicykli? Pozrite si mapy kam sa dá ísť na bicykli vo vašom okolí a určite chodte. Vezmite priateľov, rodinu alebo chodte len sama/sám z priateľkou/priateľom. 

Pre tých ktorý majú radšej mestá a kultúru. Nájdite si nejaké mesto v ktorom je veľa pamiatok a navštívte ich a pobehajte aj po obchodoch. Ako ukážku vám sem dám Bratislavu :). Ale aj do Košíc,Trenčína, Trnavy a podobne si zájdite. 


Komentáre

  1. Ja nie som moc na chodenie po pamiatkach, možno tak niekde v Ríme alebo v Paríži :-D Ale raz plánujem výlet aj po našej krajine :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja rada chodím v lete do tatier :)
    www.aduliksun.blogspot.sk - na blogu prebieha aj giveaway, kde ťa pozývam :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára