Instagram

Ahojky krásky. Dnes som sa rozhodla pridať len taký obrázkový článok. Na iné dni mám už naplánované iné články ale na tento nie. A tak vám sem pridám fotky z môjho instagramu. Zároveň ma aj napadla jedna vec a to menšia instagramová giveaway. Ktorá sa vyhodnotí budúci mesiac 18.8.2015. A aká je podmienka? Pridajte na instagram fotku s hashtagom #bettyblog17. Tá fotka ktorá sa mi bude najviac páčiť vyhrá. Ale čo vyhrá neprezradím. Dúfam že sa vás zapojí čo najviac :) 

A teraz už fotky z instagramu :) 


Momentálne 2 najobľúbenejšie knížky. 

Biele-Deniho
Modré- moje.
Naše najobľúbenejšie tričká. 


VOSS a BUBBLELOGY



 Metalické tetovania
 Ratnovská zátoka
 Ratnovská zátoka

 Ratnovská zátoka
 Ratnovská zátoka
A nové topánky ktoré mi priniesla mamina :) Fake converse :)

Komentáre

  1. Tie metalické tetovania mám tiež :) A sú super ... Aj pekné moderné knižky máš :)

    Pozývam ťa na moju Giveaway : http://aduliksun.blogspot.sk/2015/07/giveaway-za-36-000-pozreti-na-blogu.html :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mňam, dala by som si bubbletea, nakoľko som ho ešte nemala:D:D je naozaj taký dobrý ako o ňom každý hovorí? :)
    inak som sa strašne zlakomila na tie metalické tattoos, hneď ich dávam do košíka O:)
    Girl Who Is Obsessed. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. zbožňujem metalické tetovačky ♥ a tie topánky sú pekné, aje keď sú fake :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Metalické tetování je super, taky bych si je chtěla koupit.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára