Blogerka a DM drogerka

Ahojky krásky.
Dnešný článok je nákup z DM drogerie. Prišla som pred pár minútami ešte len domov a musím vážne povedať,že som naozaj moc šťastná, že som už doma. Vonku je neznesiteľné horko a ten vzduch,ach o tom ani radšej nehovorím. Už len hodiť sa do vody a všetko bude super. Hneď ako som prišla domov dala som si do môjho sexi luxusného :D (preháňam viem ale horko robí svoje) pohára studenú kofolu a je mi jedno že je tam veľa cukru a podobne, ale taká som bola šťastná že som sa napila. Bol to naozaj dokonalý pocit. Dobre radšej už tu nebudem moc písať lebo to skončí katastrofálne, už teraz si musíte myslieť že mi šibe, ale áno ak si to myslíte, tak myslíte správne. :D 

Vec ktorá ma dnes potešila je taška ktorú som získala za 20bodov. :) Takže môj nákup som niesla v takejto krásnej taške :)

Takže tu je môj nákup. 

Ako prvé by som chcela začať značkou Balea. Túto značku ja proste milujem a myslím že tak to ostane na dlhé časy. 
Ako prvý produkt tu mám sprchový gél po opaľovaní. Tie ktoré sledujete môj blog už dlhšie viete že som ho používala aj minulí rok. Bola som s ním veľmi spokojná, tak som si ho znova kúpila. 
A prečo? 
1.Jemne čistí pokožku
2. Očistí ju od zvyškov opaľovacieho krému 
3. Odstráni zvyšky chlóru a slanej vody
4.Chráni pokožku pred vysušením 
5. S chladivým komplexom
Cena 0,99€

Ďalšia vec od Balea je od Balea Men a je to tiež sprchový gél ale už obyčajný. Kúpila som ho môjmu priateľovi k nám. Keď prídeme z váhu atď tak aby si nemusel nosiť z domu tak som mu ja kúpila. :) 
Zamilovala som sa do jeho vône a povedala si že ten musím vziať aj keby bolo čo. Navyše aj ten obal je dosť pekný. A je tam nápis No limits čo sa hodí aj na priateľa pretože veru on nemá žiadne limity. 
cena 0,99€

Stále zostávam pri značke Balea ale tento krát je to veľká nutnosť ako pre mňa tak aj pre každú ženu, a hlavne v lete. A je to gél na holenie. Dobre viete že ja používam len tie od Balea. A teraz (myslím aspoň) majú nové balenie a vôňu tak som sa rozhodla ho skúsiť. Uvidím aký bude, A samozrejme nesmie k tomu chýbať aj žiletka. Obyčajná žiletka A myslím že má aj v balení vymeniteľný nadstavec. :) Ale tie balenia sú vážne moc krásne. 
Cena za gél: 1,99€
Cena za žiletku 3,99€

A ako poslednú vec od Balea tu mám krém na ruky. Na tento som mala zálusk už minule ale nekúpila som si ho. Ale dnes prišiel ten čas :D a ja ho konečne mám. Je malinky a veľmi šikovný do kabelky. Ja ho budem zo sebou brávať pri vodu. Pretože vždy keď idem von z vody mám ruky hrozne suché. Takže tento krém tomu zabráni a ja nebudem konečne nervózna zo suchých rúk. A to balenie no proste krása. 
Cena:1,19€

Vec od značky Alverde ktorú som sa rozhodla vyskúšať je 2-fázový odličovač očí. Mám síce odličovacie obrúsky ale strašne ma z nich štípu oči. Vždy mi vyhovovali ale teraz zrazu nie. 
Tento odličovač som ešte nikdy nemala a tak som zvedavá že aký bude. Ja dúfam že skvelý. 
Cena1,99€

Mám tu dve veci od značky Ebelin. Ako viete tak ja si farbím vlasy na čierno. A nemala som žiadnu misku a ani štetec. A tak dnes keď som ich uvidela neváhala som a hneď si to vzala. Ten štetec mi dal zabrať kým som ho našla ale nakoniec mám ho a som úprimne šťastná. Nemusím si špiniť svoje obľúbené misky. Som zvedavá ako sa mi bude farbiť so štetcom. 
Cena za misku: 1,99€
Cena za štetec: 1,59€

A posledné dve veci ktoré tu mám sú od značky Sun Dance. 
Prvá vec je samo opaľovacie mlieko. A druhá vec je rukavica na aplikáciu samo opaľovacích prostriedkov. Načo asi ja potrebujem samo opaľovacie mlieko čo? Hmm ten pocit keď nosíte kraťasy a opália sa vám. Ach. A teraz sa absolútne nedokážem opáliť tam kde potrebujem a navyše chcem krásnu hnedučkú farbu. Proste chcem byť krásne opálená. Keď si spomeniem na minulé roky ako som bola krásne opálená až ľúto mi to je. 
Cena za mlieko: 3,39€
Cena za rukavicu: 2,09€

Aj VY máte nejaký z týchto produktov? Ak áno ako ste s nimi spokojné? :) Určte mi píšte komentáre,moc ma potešíte. :)

Komentáre

  1. Tie sprchové gély mám aj ja a sú skvelé ! :)
    Na blogu prebieha giveaway, ak chceš, budem rada, ak sa zapojiš : www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja zbožňujem Balea značku, vždy majú skvelé veci :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. podobný štetec na farbenie mám aj ja a.... neviem...nezdá sa mi že by mi to uľahčilo farbenie :D skôr je to určené na farbenie korienkov, nie celej hlavy ako sa farbím ja, čiže je to nepraktické ... inak sa mi páči, že na tej miske sú tie srandy na boku, kde štetec môžeš otreť od prebytočnej farby :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára