3 nový miláčikovia

Ahojky Krásky.

Dnešný článok je o 3 miláčikoch ktorý mi včera prišli. 
Odkiaľ ich vlastne mám? 
Sú zo stránky Elnino.sk
A ktorý sú to tí traja miláčikovia? 
Prvý je Krásny baby lips electro ktorý na tejto stránke nájdete v 4 farbách.
Druhý je Tangle Teezer ktorý majú v krásnych 5tich farbách.
A posledný je Body sprej od Victoria secret. http://www.parfemy-elnino.sk/index.php?f=1&qsearch=victoria+secret


Dlho mi trvalo než som si vybrala niečo z tejto stránky. Majú tam naozaj skvelé produkty a je si z čoho vyberať. Hľadaním produktov som strávila asi hodinu ak nie viac. Vážne. 
 Nájdete tam veci od kozmetiky cez hrebne po parfémy. Ceny sú vážne prijateľné. Jednoznačne doporučujem nakupovať v tomto eshope. 
Skúste sa tam pohrabať trošku,popozerať čo tam majú a myslím že si tam niečo nájdete. :)

Predstavím vám produkty ktoré mám z tejto stránky. 

Ako prvý vám chcem predstaviť Baby Lips ktorý je z edície Electro. Už dlhší čas som túžila po tomto baby lipse. Najväčší problém bol však vybrať si. Nakoniec som si vybrala Pink Shock. Na výber sú tam ďalšie 3 a to Berry bomb,Fierce N Tangy a Oh! Orange! Ja som to stavila na ružovú a neviem si ho vynachváliť. Krásne a hlavne jemne zafarbí pery. Obsahuje ochranný faktor SPF 20.Krásne hydratuje a ochraňuje pery. Cena je 2,36€


Ako druhú vec vám chcem predstaviť Tangle Teezer. Ktorý som si vybrala tiež v ružovej farbe. Raz som sa s týmto hrebeňom česala u kamarátky a odvtedy som si povedala že ho musím mať, aj keby bolo čo. Mávam problémy keď si rozčesávam vlasy po umytí s obyčajným hrebeňom. Avšak tento hrebeň to je fakt zázrak. Nevytrhám si s ním toľko vlasov ako s obyčajným hrebeňom. Krásne mi ich učeše a nezamotávajú sa mi potom ani do seba. 
Na tomto eshope ich nájdete v 5tich odtieňoch:
Pink
Black
Blue Blush 
Purple Crush
Orange Mango
Cena za tento Tangle Teezer je 7,21€


A posledná vec je od Victoria Secret. 
Baby ruku na srdce ktorá netúži po niečom od VS. Keď budem mať viac peňazí idem hneď nakupovať do VS oblečenie. Tento obchod je vo Voderadoch. Našťastie iba kúsok odo mňa.
Ja som si vybrala z tohto eshopu Body sprej ktorý má vôňu Peony & peach blossom, takže pivonka a broskyňový kvet. Má to prekrásnu sladkú ale nie prehnane sladkú vôňu. Samozrejme že tá vôňa nieje na vás tak dlho ale mne to vydržalo nejakú hodinku možno 2 :)
Jednoznačne doporučujem tento Body Sprej. 
Cena 8,63€

Určite si kliknite na odkaz tohto eshopu. Majú tam naozaj skvelé veci, hlavne ceny. 




Komentáre

  1. Baby Lips mám aj ja :333 Božké veci máš :)

    http://simik3.blogspot.sk/2015/07/nakupy-jul-2015.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Okrem toho Baby lipsu sa ti nečudujem :)
    Pozývam ťa na moju novú giveaway : http://aduliksun.blogspot.sk/2015/07/giveaway-chcem-vam-podakovat.html :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tagle teezer mám také a je skvělý a sprej mám tu samou vůni, jen mě štve že moc nevydrží. :)
    GA- http://anyworld0036.blogspot.cz/2015/07/metalicke-tetovani-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc pěkný článek :) Po nějakém body spreji už pokukuji dlouho, ale je jich tolik, že nevím jaký si vybrat :)

    http://everythingineedinmylife.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. TT je prostě skvělý. Já mám compact styler, ten s krytkou do kabelky, tak ho nosím všude sebou. Sprej určitě nádherně voní a Baby lips mě nějak neláká. Pěkný nákup. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  6. body spreje jsou na léto nutností, teda aspoň pro mě.. :)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/balea-trend-it-up.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Poznám asi len baby lips ,a ten zbožnujem :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Skvelé veci si si vybrala ale smiem sa opýtať (kvôli množstvu odkazov v článku) kupovala si si ich alebo to bola spolupráca ? :) Neber to v zlom len sa pýtam :)
    -Alexandra

    OdpovedaťOdstrániť
  9. super si vybrala, ja by som tiež brala tangle teezer a aj VS sprej :)
    giveaway

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára