Eastpak
















Ahojte všetci. Po dlhej dobe vás vítam pri novom článku. Tento článok sa bude týkať jednej skvelej veci od značky Eastpak. (Môj Batoh
.
Podľa mňa to nieje len taký obyčajný batoh, ale batoh ktorý sa naozaj hodí na každú príležitosť.
A keď hovorím na každú, myslím to vážne.

Hodí sa na prechádzku do mesta
Na prechádzku po lese
Na rôzne festivaly 
Do školy
Na rôzne školské výlety
Na cestovanie ako príručná batožina
Proste na všetko. 


Pár z týchto akcii som si s ruksakom užila a nevidím na ňom ani náznak škrabanca ani špiny. A to som liezla hocikade. 

Hodí sa aj na tieto akcie kvôli tomu aký je veľký,nieje ani poriadne cítiť že ho máte na chrbáte a je dosť štýlový. Nieje ako tie prečačkané batohy ktoré nájdeme v rôznych obchodoch. 

Na stránke Môj batoh máte na výber toľko batohov, či už cestovných tašiek, alebo taštičiek cez jedno rameno. Jednoducho každý si tam nájdete ten podľa svojho gusta. 
Tento batoh je obľúbený hlavne v Nemecku,Belgicku, Španielsku ale aj Taliansku. 
Obľubujú ho najmä študenti a mladý ľudia. 
Podotknem že dosť s týchto ruksakov má známy reper EGO ale aj mladá začínajúca speváčka z podzemgangu Aless.
Dobre viete že veľa ľudí sa po Egovy...hmm ako to povedať...opičí a dosť ľudí nosí ruksaky. Ja vám však prezrádzam odkiaľ tento ruksak on má. Áno je to z tejto stránky. Nájdete tam dokonca Batoh Podzemgang. 
Čo všetko má tento batoh?
Myslím že táto otázka každého z vás zaujíma a ja vám prinášam odpoveď:
-šitie je ako kedysi pre Armádu-takže kvalita je fakt extrémna
-zipsy sú YKK best
-šnúročky na batohu sú reflexné
-látka je najkvalitnejší nylón, používaný na nepriestrelné vesty- preto sa nedá zodrať 
-popruhy sa vytvárajú presne na plecia, takže preto sadne ako uliaty

Čo sa týka ceny týchto ruksakov. Viem že pár z vás to trošku odradí a poviete si bože to je hrozne drahé a takéto podobné slová. Ja vám však poviem na to jednu vec NIE Nieje to drahé. Vezmite si to tak. Kúpite si nejaký batoh za 10€, koľko vám vydrží? Dávam mu nejaké 2-3 mesiace, maximálne 5mesiacov. A to s tým že budete hovoriť ako vás popruhy tlačia a ako sa vám zodiera. Viem to z vlastnej skúsenosti. Oplatí sa investovať do tohto batohu to mi verte. Záruka je 30rokov. 

A ako sa vám páči tento ruksak a čo naň hovoríte vy? Vybrali ste si aj vy niečo z  tejto stránky? 


Komentáre

  1. Batohy jsou super. Taky bych si vybrala. Tvůj batoh se mi moc líbí a barvička je úplně dokonalá. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten batoh je naozaj skvelý a tá farba :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Heh, dobrá volba, vypadá elegantně, celkem, a i brala bych, akorát v jiné barvě. ^^

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já tedy batohy nenosím vůbec a tuto značku neznám, ale až budu batoh potřebovat, tak vím, po čem kouknout :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára