New in Apríl + polka Mája

Ahojky krásky. Tieto nákupy robím za dva mesiace z toho dôvodu že už túto nedeľu mám narodeniny a potom bude samostatný článok (možno) čo som dostala k narodeninám. Za tieto dva mesiace nebolo toho moc, ale na druhej strane ani málo. Polka sú veci z DM drogérie a mám tu aj nejaké to oblečenie. Nebudem sa veľa rozpisovať a idem na to. 

Šampón od Syoss.
 Je to už moje druhé balenie, moje vlasy sú po ňom celkom fajn, ale na druhej strane premýšľam že je čas na zmenu. Moje vlasy ho už neberú tak ako na začiatku, ak si po ňom nedám balzám tak je to čistá katastrofa. Cena je okolo 5€. 
Tento šampón by mal posilňovať a zlepšovať štruktúru vlasov. Píše sa tam že pre pocit hladkých a hebkých vlasov. Musím povedať že to nieje z mojej skúsenosti pravda. 

Druhá vec sa týka tiež vlasov a je to farba na vlasy. Je od značky Palette a farba je modro-čierna. Krásne mi chytila na vlasoch a  je proste  dokonalá. Receptúra s Ultimate keratínom ošetruje vlasy,vlasy zanechá s pocitom hebkosti a dokonale chránené pred vyblednutím farby. 
Ja ju mám druhý krát a musím uznať že farba dlho vydrží a len tak nevybledne. Až cca po 3-4 týždňoch. 

Ďalšia vec  je gél na holenie od značky Balea. Táto značka je proste dokonalá. Lacné veci a sú úplne perfektné. S týmto gélom na holenie som vážne moc spokojná. Cena je 1,99€. Vždy po holení mám jemné nohy a vážne stačí máličko dať na ruku a rozotrieť po nohách. Vôňa je úplne krásna. 

Predposledná vec je Pena do kúpeľa. Mám ju prvú krát ale moja kamarátka Terka (blogerka) mi ju doporučila a ja jej za toto doporučenie veľmi ďakujem. Má celkom zvláštnu vôňu, ktorá sa mi dosť páči. Je to s vôňou jazmínu a pačuli.  Volá sa Night Dreams. Cena je 1,99€. Ako mne  ju Terka doporučila,tak ja ju doporučujem vám. 

 Essence XXXL longlasting lipgloss. Určite už viete o čom hovorím. Je to lesk na pery a keď som ho  zahliadla za 1€ v DMku, nemohla som ho tam nechať. Má vážne moc krásnu farbu, vydrží na perách celkom dosť dlho. Nemám mu čo vytknúť.

Posledná vec ktorá sa týka DMka sú odličovacie obrúsky od Balea. Mohli ste ich už vidieť v rôznych iných nákupoch. Na odlíčenie celého (napríklad) večerného líčenia mi postačí len jeden servítok. Neviem ako je to možné ale za málo peňazí tak skvelá vec,proste dokonalosť. Stoja okolo 1,75€.

Vec ktorá sa týka kozmetiky (ako keby) sú odličovacie tampóny od značky Marionaud. Tento obchod navštevujem pravidelne a niekedy si do zásoby nakúpim viac balíčkov. Tento krát som si kúpila iba jeden. Sú to tie veľké tampóniky, takže mi na celú tvár postačí jeden a nie dva ako tie malé. (Dobre niekedy aj 3 malé) Pani predavačka bola veľmi milá a prihodila mi tam vzorku voňavky a navyše mi to dala do prekrásnej taštičky.
Cena 1,30€

Čo sa týka oblečenia, za tento mesiac toho bolo málo. Avšak musím podotknúť že pri týchto nákupoch som bola verná tielkám za 3€. Tento krát som si kúpila modré. Znovu iba na cvičenie. Ako ste videli v predošlých nákupoch tak už mám doma aj biele a čierne.

Vec ktorá bola kúpená v neskorých večerných hodinách ( ako to volám ja) sú perfektné kraťasy. Majú vysoký pás, takže to u mňa znamená trefa do  bieleho. (To ja tak hovorím, nečudujte sa) Či už strih,materiál alebo farba mi vyhovujú. Moje podmienky boli splnené.
Cena 14,95€

Posledná vec s oblečenia je kardigan. Baby ja som ho tam nechať nemohla. Pozreli sme na seba a bola to láska na prvý pohľad. (Denisko vieš ako to myslím :*). Volal ma a hovoril kúp si ma, kúp si ma. A čo som nespravila? Vzala svoju veľkosť a bežala s ním k pokladni. Tie trojštvrťové rukávy,farba alebo vzory na ňom sú TOP.
Cena 14,95€

Vec ktorá nieje na oblečenie ale ani kozmetika je perfektná voda VOSS: Okey kúpila som si ju kvôli tej fľaške. S počiatku som veľmi premýšľala či ju vziať, alebo ju nechať tak. Cesta do Prievidze mi to samozrejme uľahčila a to z dôvodu že: je to čistá voda,fľaška je krásna a hodina a pól v horku sranda nieje. Vzala som si chladenú a baby som nadšená z tej fľašky. Asi sa mi bude o nej aj snívať alebo ja fakt neviem.
Cena 2,90€

Tak toto sú moje nákupy za tieto dva mesiace. Máte aj vy niečo doma rovnaké ako ja? Ak áno ste s tým spokojné? Určite mi zanechajte komentár, teším sa na ne.

Vaša Betty



Komentáre

  1. Ten kardigan je skvělý :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/kdyz-zari-zelena-hotovo.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A este lepsi je ked ho mam na sebe :) krasne vyzera na postave :)

      Odstrániť
  2. Kardigan je skvely! Odkial? :) a ta flasa voss je tiez super! Inak je z plastu? A v akom obchode si ju kupila? :) pekny clanok :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem :) Kardigan je z New Yourkera....Voss je plastova ale maju aj sklenene :) A kupila som ju v delikateso :)

      Odstrániť
  3. Ten šampón ... Skús nejaký z tej rady novej - tam sú fakt dobré. Ja som mala problém ako ty - vlasy si naň zvykli a už to nebolo ono. :) A tieto nové sú fakt dobré :)

    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja si kupujem maxi tampóny v Lidli, sú skvelé.. Odkedy som ich skúsila, iné ani nepoužívam ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. pekná farba lesku, krásny cardigan a Voss som aj ja už skúšala :D
    janesworldblog

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára