Narodeninová a poďakovacia Giveaway

Ahojky krásky. Včera som mala narodeniny a rovnako aj včera môj blog dosiahol 100odberov. Ako poďakovanie chcem jednu z vás obdarovať. :)

Mám pre vás 4 veci.
Ako prvá vec ktorou vás chcem obdarovať sú odličovacie obrúsky, ďalej tu mám štetec na očné tiene,sprchový gél  a lak na nechty.

A teraz k podmienkam. 
1.Byť odberateľom na mojom blogu. Stačí dať pripojiť sa k tejto lokalite.
3. Napísať komentár. Je to na vás aký. Či už niečo pekné, alebo aký produkt sa vám páči. 
4. Napísať váš mail aby som mala kde kontaktovať výhercu. 

Dúfam že sa vás zapojí veľa. Teším sa na vaše komentáre. 
Súťaž potrvá do 30.6.2015

Komentáre

  1. Máš like a sledujem ťa :-) Mám rada tieto sprcháče od Dermacolu, mala som už čokoládovopomarnčový a ten bol mega úžasný :-)
    sasanemo@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkné ceny :) Mám ráda Synergen ubrousky jsou skvělé :-)

    Hevi Šedivá
    wormake@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tááákže v prvom rade gratulujem k už 102 odberateľom, nech to čísielko stále rastie. :) Za ďalšie ti chcem zablahoželať (už druhýkrát) k narodeninkám. Od čitateľov tvojho blogu si dostala pekný darček, to nie každému sa podarí takto na narodeniny. :) A čo sa týka giveaway, pekné ceny. Štetec na tiene by sa hodil a aj farba laku vyzerá zaujímavo. Tak ti držím do budúcna palce a aj sebe pri giveaway. :D

    Ak by si mala čas alebo si sa len tak náhodou nudila :D pozri môj blog vďaka :) http://kristytime.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Sledujem ťa a aj like na stránke mám už dávno :) chcem ti pogratulovať k tým 100 odberateľom a taktiež dodatočne zablahoželať k narodeninám.Takže všetko najlepšie ti prajem :)
    Mimochodom,ten lak má úžasnú farbu a sprchové gély od Dermacolu tak božsky voňajú ^^.
    lela.ilencikova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. GFC: Kačí Vranková nebo Katy. Nevím přesně, dřív jsem to moc neuměla a docela se mi to poházelo.. Ale asi spíš Katy:)
    Fb: Kačí Vranková

    A úplně mě napadá o čem se "rozepsat"^^ Poctivě sleduji tvůj instagram a ty změny jsou úžasný. Hlavně jak se snažíš, držíš se své cesty a jdeš si za svým cílem. To jsou hrozně pěkné příspěvky!^^ :)
    Držím palce k dalším úspěchům!:)**
    vran.kat@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Všetko spĺňam a mail je : adrikagundova@gmail.com

    Ja mám rada značku Dermacol a všetko od nich milujem :) Aspoň čo som mala ...

    OdpovedaťOdstrániť
  7. oooo tie sprcháče od Dermacolu zbožňujem :) A ostatné značky ani nepoznám :D Super výber. :)
    GFC: Veronika Hajtmánková
    FB: Veronika Nikkie Hajtmánková
    nikkienka@gmail.com
    S pozdravom
    Nikkienka z !Between us girls

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Milujem takéto krásne GA a výhra by ma veľmi potešila :) podmienky splnam :)
    didala270@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Pěkná GA. Jinak ty sprcháč od Dermacol jsou skvělé zkoušela jsem už Kokos a ananas. :) Ostatní produkty jsem nezkoušela.
    Vše splněno. anezka.fuzekova1@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. GFC: Naomy Jakab
    FB: Noémi Jakabová
    E-mail: naomyjakab@gmail.com
    Krásna GA,hlavne sa mi páči ten lak na nechty,fialová je moja obľúbená farba! :) A páči sa mi aj ten sprchový gél,a proste všetko :) <3

    OdpovedaťOdstrániť
  11. GFC: Tess Burianová
    FB: Tess Ka
    E-mail: terezaburianova@seznam.cz
    Líbí se mi hrozně moc Tvůj výběr dárků do giveaway, jsou tam všechny věci které se mi zrovna hodí, tak doufám, že se štěstí usměje :).

    OdpovedaťOdstrániť
  12. GFC Genevra
    FB Martina Lesová
    Email genevra43@gmail.com
    Moc pěkná giveaway, sprchový gel musí skvěle vonět. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. gfc tento ucet
    fb Nikola Benková
    fb moj mas :)
    krasna ga ,ten sprchhac ma dost laka

    OdpovedaťOdstrániť
  14. GFC Lucie Martináková
    FB Lucie Martináková
    Moc krásná Giveaway, na ten sprcháč mám zálusk už dlouho, tak zkusím štěstí :)
    lucie.martinakova@email.cz

    Šperk pro vaši pleť: Belcura

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ten štetec je super :3
    môj mail: grackova.kristina@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ahoj ten sprcháč už jsem okukovala. Překrásně voní.
    můj mail: nelin.maj@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára