Lion Nutrition

Ahojky. 
Teraz tento týždeň budú príspevky čisto len o fitku a celkovo o cvikoch, doplnkoch stravy pri cvičení. 

Dnes vám chcem predstaviť skvelé tabletky, ktoré pomáhajú pri cvičení či už chudnúť,alebo dodávajú veľa energie. Sú od firmy Lion Nutrition a poviem vám sú skvelé a uvidíte fotku ako mi pomohli. Vidíte že zmena tam je. :) Ja som veľmi nadšená. 


Odkaz na túto stránku: http://lion-nutrition.cz/. Ako vidíte teda je to Česká stránka. Na eshope majú všetko krásne rozdelené a veľmi sa mi páčia ich balenia. Chválim určite aj vzhľad stránky. 
Prečo si však vybrať doplnok na cvičenie zrovna z tejto stránky? 
1.Super zloženie
2.Vysoká kvalita produktov
3.Vysoká účinnosť
4.Český výrobok
5.Prijateľná cena

A mám aj pre vás niečo. A to niečo je zľava 20% na celý nákup z tejto stránky. Ak by ste si chceli niečo objednať napríklad Slováci tak aj kvôli poštovnému je táto zľava. Keď si budete objednávať zadajte kód Bettyblog. 

Teraz však o tabletách ktoré mi zaslali. 
Názov: ULTRA CUTTER
Fat Elimination
60tabliet

Suplement obsahuje efektívne zostavenú zmes aktívnych látok priaznivo pôsobiacich k spaľovaniu tuku v spojitosti s fyzickou aktivitou,úspešne napomáha k dosiahnutiu vašej vysnenej hmotnosti. Vzájomná kombinácia zložiek pôsobí na vitalitu,bdelosť,stimuláciu a regeneráciu organizmu. 

Obsah zložiek v 1 tablete:
L-Karnitín tartrát 300mg
Taurín 400mg
Green tea (extrakt zo zeleného čaju) 100mg
Kofeín 100mg
Synephrín (Extrakt Citrus Aurantium) 10mg

Dávkovanie 1 tableta sa dáva 30 minút pred tréningom. 

A čo teda ja hovorím na ne? 
Keď som cvičila bez týchto tabliet moje tréningy vyzerali asi takto: odcvičila som si 3-4 série s malou váhou po 10 opakovaní. Nič som nevládala stále som iba zívala a ako by som ani silu nemala. Ledva som zdvihla 6kg činky. 

Cvičenie s tabletami: 6-7 sérií, energie mám vždy na rozdávanie a dvíham váhy o ktorých sa mi ani nesnívalo. Aby som dokázala cvičiť na biceps s 12kg činkami? To nebolo u mňa možné. Raz sa mi to na tréningu podarilo a čo bola len taká stávka. Keď som nemala tieto tablety ledva som zo stávky zdvihla 10kg činky. Budete si asi myslieť že si to vymýšľam ale vážne nie. Je síce pravda že sa zlepšujem a idú mi tie  váhy v pohode aj samé ale vážne iba na 3 série. Ja dostanem po užití tablety neuveriteľnú energiu a silu. Keď cvičím nohy vytláčam 45kg. Nieje tam len tak napísane  že dodávajú energiu. 

Cena je 590kč za 60 tabliet. Je to dosť prijateľná cena za tak super tablety. Doporučujem určite. 

A druhý produkt ktorý som dostala na testovanie je proteín. Ten som bohužiaľ nestihla ani poriadne odfotit. Takže k nemu dám iba fotku obalu s tabletami. 

Čo vám o ňom však môžem povedať je že má výbornú chuť a našťastie sa mi nestalo u neho že som ohrnula nos nad ním a že no fuj to nebudem. Mám problém si vybrať proteín ktorý mi vyhovuje. 
Jeho názov je 100% Whey proteín
Dala som si ho po tréningu namiesto večere. Mal myslím že vanilkovú chuť. 
Nutričné hodnoty v 1 dávke:
Energetická hodnota 115.5 KCAL
Bielkoviny 23,5G
Sacharidy 2,9G
Tuky 1,1G 
Vláknina 0,3G

Cena za tento malinký sáčik na 1 dávku je 39kč. Oplatí sa kvôli tomu keď, ste ešte nemali proteín a chcete ochutnať aby ste vedeli či bude chutiť alebo nie. 
Jedna dávka je 30G. 
1000% doporučujem je skvelý. 

Prepáčte za fotky. Ibaže vo foťáku vyzerajú úplne v poriadku a ten proteín už nemám tak sa mi nedalo už odfotografovať. 

Komentáre

  1. Tabletky vypadají lákavě a na fotce jde rozdíl hezky vidět. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja ich mozem jedine pochvalit :-) necakala som to absolutne :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pěkný článek a ta změna! Já ti tak závidím!^^ A držím palce k další cestě!^^ :)
    Ty tabletky bych hrozně ráda zkusila, ale i když je to možná o proti jiným levné.. Pro mě bohůžel ne:\

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Máš úžasnú postavu!
    Na mojej stránke práve začala giveaway, budem rada, ak sa zúčastníš :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára