Liberte

Je to už asi 2 týždne dozadu, ale navštívila som Trnavu. Spolu so mnou tam boli ešte dve ďalšie blogerky, ktoré majú tú výhodu a bývajú tam. Mne cesta do Trnavy trvala hodinku a unudila som sa v autobuse. Ale cesta nieje zrovna to o čom by som chcela hovoriť. Bola som pozvaná na jedno menšie posedenie vo firme Liberte. Spolu s Terkou a Diankou sme tam šli a poviem vám keby nieje Terky tak sme bez šance. Ďakujem Teri.

Liberte stránka: http://www.liberte.sk/
Firma robím vlastne reklamy a cateringy.   Je to ekologická firma, čo je perfektné.

Táto firma vyrába rôzne veci ako sú napríklad vizitky, robí potlače na tričká,rôzne oznámenia,kalendáre,denníky a celkovo veci ktoré sa týkajú tých papiernických, alebo ako to správne nazvať. Povymýšľala som si v hlave čo také by som si vedela predstaviť napríklad na takom diáre alebo ako by asi vyzerali moje vizitky. Napadla ma aj skvelá vízia trička, ktoré by som mala iba ako jediná. Čo sa mi však páči asi najviac na tejto firme je že ak si chcete objednať iba jednu jedinú vec napríklad tričko, tak to nieje ako v iných firmách že minimálne 5ks alebo podobne. Tu si objednáte jeden a je to. Z takouto firmou som sa ešte nestretla. Vždy to muselo byť napr 10ks a pod. 

Kanceláriu má pani veľmi krásnu a útulnú. Každá vec má svoje miesto a krásne je to tam vždy navešané alebo nastajlované. Mňa by tam určite bavilo pracovať :D. Táto firma sa drží pravidla, že iba zdravé veci napríklad keď idú na nejaký event alebo robia svadby a spolupracujú ešte s jedným svadobným salónom. 

Chcela by som vám ukázať pár fotiek ako to tam asi približne vyzerá. Dievčatá no nebavilo by vás tam pracovať? :)

Čakalo nás tam aj takéto krásne pohostenie.

V časopisoch sme si mohli popozerať aké výrobky si môžeme nechať urobiť alebo aké veci tam majú.
Obálka tohto časopisu je úplne perfektná.
Tie farby :O Sú to rôzne vzorkovníky.
A teraz pár vecí ktoré vyrábajú.
Vankúšik na svadobné obrúčky.
Predstavte si že ste niekde v zime na zastávke a potrebujete dvihnúť telefón, ale je tu problém,rukavice si dole dať nechcete lebo by vám asi prsty zamrzli. Použite tieto rukavice. Sú úplne perfektné a je to super nápad no nie?


Keď sme odtiaľ odchádzali dostali sme pár krásnych darčekov. Samozrejme mne osobne sa takéto veci páčia a veľmi ma potešia. Zbožňujem papiernické veci. Či už je to len nejaký vzorový papier alebo hocijaká iná podobná vecička, poteší ma to hrozne moc.

A čo sme teda dostali?
Ako prvú vec  je obrovský kalendár. Tie obrázky vo vnútri :O ó môj bože. Či už ja alebo moja babka tak takéto obrázky mi proste môžeme. Sú fakt prekrásne a kalendár pôjde hneď na stenu. Čo však ešte zbožňujem je tá vôňa novoty. Čerstvo vytlačené. :3

Ďalej tu mám menšiu taštičku. Je to obyčajná biela papierová taštička a v nej kopec vecí.
Takže prvá vec ktorú som vytiahla je malinká ako keby brožúrka. Je tam napísané o ich firme a aké služby ponúkajú.
 Ďalšia vec je vzorový papier napríklad na nejakú pozvánku alebo na oznámenie. Sú na ňom také vlnky. Ja ho použijem na nejaké DIY.Vec s ktorou mám už aj DIY vymyslené je lepiaca obyčajná priesvitná fólia.
Potom tu mám nálepky na ktorých je nákupný košík,pohárik a mačka alebo pes. Dlho som rozmýšľala na čo to využijem. Prišla som na (podľa mňa) super nápad, a to je že keď si píšem nákupný zoznam tak na jeden zoznam nalepím nálepku z nákupným košíkom  a na zoznam čo na pitie použijem samolepku s pohárikom. A to s tými zvieratkami? Uff to som ešte nevymyslela ale čoskoro bude aj to. Vec po ktorej som dostala chuť na koláčik je kartička s obrázkom koláča. Vyzerá úplne skvelo. Musím zohnať recept. :D.

Poznáte to keď idete niekam von ale nechcete vláčiť peňaženku? Napríklad keď beriete nejaké kartičky ako sú kreditné karty, alebo zdravotná karta,nejaké bankovky ale aj drobné. Na tieto veci je skvelý obal ktorý sme dostali. Vážne. Už som ho mala a úplne som sa mu potešila. Zmestilo sa mi všetko čo som potrebovala.

Dostali sme ešte pero. Má takú tú užšiu špičku a s takýmito perami veľmi rada píšem. Neviem sa dočkať kedy ho začnem používať.

V taštičke som si ešte našla čokoládu a servítky s potlačou 200€ ktoré ma aj pobavili:D.

Chcela by som sa poďakovať firme Liberte že mi predstavili ich firmu a teším sa na ďalšie stretnutie s Pani Polákovou. 

Komentáre

  1. Veľmi pekný článok!
    http://theworldbycornelia.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekný článok, firma vyzerá fakt zaujímavo :)
    LifeAsIva

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak toto bola určite dobrá skúsenosť :) Dúfam, že aj mne sa niekedy podarí zúčastniť na niečom podobnom :)

    Life-by-romi

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zajímavá exkurze, musí být radost tam pracovat. Je vidět, že firma se umí pěkně prezentovat. Dárková taštička je super a to pohoštění, mňam! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No, to by mě teda bavilo tam pracovat, protože dle fotek to vypadá fakt skvěle! :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára