Weekend

Ahojký krásky. 
Dnes tu nemám len taký článok. Je to niečo čo možno tu ešte nebolo ale čo tu bude bývať častejšie. Je to outfitový článok. Môžete sa nechať inšpirovať tým čo práve nosím ja. Keď mám povedať pravdu tá biela vestička bola inšpirácia od Nicole z blogu A Cup Of Style Sú to moje najobľúbenejšie blogerky. Veľa som sa od nich naučila čo sa týka módy ale aj zistila kopu nových vecí.

Dnes však vám neukážem svoj outfit len ja ale aj môj priateľ Deni. Cez víkend sme behali po nákupoch a to sa môžete tešiť na článok. Ukážem vám všetko čo som si kúpila za tento mesiac zatiaľ. 

Boli sme presne na nákupoch v Bratislave v Avione. A čo obdivujem moju lásku behal so mnou po všetkých obchodoch. Za to som mu moc vďačná pretože mi dosť pomohol. Aký ste mali víkend vy? 




Vestička-New Yourker
Čierne tielko -New Yourker
Nohavice-Cropp Town
Topánky-DC
Kabelka-Jej.sk
Klobúk Tally Weil

A teraz vám ukážem outfit môjho priateľa. Kúpil si takúto krásnu vestu cez víkend a fakt môžem povedať že je perfektná. Stála nejakých 12€. Moc sa mi páči a čo na ňu hovoríte vy?

Vestička-Gate
Nohavice-New Yourker
Topánky- Inter sport (Nike Force)


A druhý outfit mojej lásky je len s iným vrchom. Má na sebe moc krásne sako ale bohužiaľ si nepamätám názov obchodu. Sako stálo 20,95€


Komentáre

  1. Hezký outfity, jen bych k tvému outfitu volila určitě jiné boty, nějaké elegantnější :)

    http://nela-prochazkova.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-) ja som mala k tomu aj elegantnejsie ale ja som aj dost sportovy typ a pacili sa mi viac tieto k tomu :-)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára