Moja motivácia

Ahojky dievčatá. 
Poznáte to keď chcete ísť cvičiť a jeden deň sa aj do toho dostanete ale tie ďalšie dni si poviete šak pôjdem o týždeň alebo pôjdem zajtra atď...
Budem úprimná, bola som rovnaká. Ale najväčší môj problém bol že som nemala žiadnu motiváciu. V dnešnom článku sa vám budem snažiť tu motiváciu ukázať a snáď vám aj  pomôžem. 

Začala som pekne pomaly. Dokopávala som sa do fitka a pomaly získavala najprv motiváciu z obrázkov. Neskôr som si našla na youtube nejaké fitnessky a dodnes sledujem jednu. Jej meno je Nikki Blackketter. Jej kanál: https://www.youtube.com/user/nikkiblackketter/videos
Každé jedno jej video ma tak moc nakopne a hlavne sa snažím cvičiť cviky také aké ona cvičí. Snažím sa jej kúsok po kúsku priblížiť aby som aj ja o pár rokov mala takú postavu ako ona. Keď už nevládzem ale cítim že ešte dám a mozog mi hovorí kašli na to. Ale keď si spomeniem na Nikki hneď že no Betka toto nie pome makaj ešte dáš aspoň ďalších 30
brušákov. Vždy sa snažím zájsť až niekde za svoju hranicu. Na poslednom tréningu a to v stredu 8.4. som už naozaj že nevládala ale predstavila som si ju a povedala si že máš na to byť ako ona. Vtedy ma to tak podporilo že som makala viac a viac a aj väčšie váhy. Sledujem jej facebook,instagram a youtube kanál. 

Druhá vec ktorá je moja motivácia sú pesničky. Najradšej počúvam nejaké zahraničné ale čo sa týka slovenských alebo Českých  tak Ben Cristovao alebo Majjk Spirit. Od Bena mám najradšej Težké Váhy alebo čo má pesničku s Cavalierom. A od Majka Bol som tu, Teraz je čas, Len tak a tieto najnovšie. Na Benovy ma dosť motivuje aj jeho postava. Páči sa mi že nieje taký že len o tom spieva a nič nerobí ale že len nespieva ale aj maká a myslím že takto by to malo byť v správnosti. 

Ale aj tak vždy je a bude moja najväčšia motivácia môj priateľ Deni. Hlavne jemu vďačím za to čo som dokázala pretože bez neho by som to na 100% nedala. Dosť cvikov ma naučil a pri tréningu keď som už nemohla a bola mi tá činka ťažká on bol ten ktorý mi hovoril poď, to dáš, makaj a podobné slová. Od kedy spolu chodíme do posilky dosť som sa celkovo spevnila. Vyznelo to že pribrala :D Myslím to tak že už sa mi napr. ruky nehompálajú ale už sa pekne rysujú a ešte pár tréningov a bude už vidieť tie ruky. Ale nohy sú už vidieť čo som nesmierne šťastná a spokojná so sebou. On je ten ktorý má ťahá do posilky a kope ma stále do toho a keď mám taký deň že sa mi nechce aj tak idem a budem úprimná začala som neuveriteľne milovať cvičenie a stalo sa súčasťou môjho každodenného života. 
Ďakujem ti láska moja. 

A posledná moja motivácia je oblečenie. Kúpila som si zopár vecí na cvičenie a to ma kope do toho aj celkom dosť pretože čo mi budú ležať doma? No tak to vôbec. Pekne sa vždy nachystám a ide sa makať. A hlavne mi teraz moja láska kúpila rukavice na cvičenie a neviem si ich vynachváliť pretože už sa aj vydržím v nich dvíhať ale aj činky sa omnoho lepšie držia. Oblečenie som si kúpila za svoje peniaze takže by mi naozaj bolo moc ľúto tých peňazí a pekne to takto využívam. Vždy keď sa v šatni prezliekam a idem makať pozriem sa v tých veciach na seba trošku napnem ruky pozriem zadok, nohy, ruky a brucho. Poviem si a ide sa makať. Pekne krásne si odmakám v posilke a keď mám docvičené tak sa c tých veciach znovu pozriem do zrkadla a poviem si dievča urobila si niečo dobré pre seba a vyzeráš omnoho lepšie. Podporím samú seba a občas si za odmenu doprajem nejaké pekné tričko alebo doplnok.


A akú motiváciu máte vy ak cvičíte? Motivovala som vás aspoň trošku? Teším sa na vaše komentáre. Krásny deň vám prajem a makajte na sebe. 

Komentáre

  1. U mě jde čistě jen o to, že mě to baví... A taky o to, že doufám, že jednou uvidím výsledky. Protože zatím žádné nevidím a kdyby mě to nebavilo přísahám, že s tím seknu.. =D :)
    Btw. máš krásný "cvičební" =D oblečení :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) mna to tiez moc bavi a milujem to :) ja uz vysledky vidim a posuva ma to dalej :)
      Dakujem ti moc :3

      Odstrániť
  2. Naozaj krásna motivácia :) a to oblečenie ani nehovorím ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc vám to spolu sluší :) já jsem nedávno začala běhat se svým psem a je to moc velká zábava a když už nemůžu tak mě trochu táhne a běžím prostě dál :) Super článek

    www.madlovers.wordpress.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Velmi Dakujeme :) drzim ti palce ;) pokracuj v tom a rozvyjaj to ;)
      Dakujem :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára