Čo sa nachádza v mojej taške na cvičenie?

Premýšľala som či tento článok napísať alebo nie. Nakoniec som sa rozhodla pre áno keď som tento článok uvidela u jednej blogerky ktorá ma blog čisto o fitness.

Odhalím vám teda čo sa ukrýva v mojej taške. Tašku mám zo SportsDirect keď sme boli na nákupoch s priateľom. Tašku ste už mohli vidieť v nákupoch. 
Je skvelá, veľká a oproti tej čo som nosila predtým omnoho pohodlnejšia.  Je fakt obrovská a nemusím sa báť že tam niečo nedám. Vždy keď tam nahádžem všetky svoje veci ostane tam plac na veľa ďalších. 

A teraz už naozaj k veciam ktoré v nej ukrývam. 

Oblečenie: čo sa týka oblečenia najradšej mám do posilky  ružové trojštvrťové nohavice ktoré teraz nosím dosť často keďže sa počasie umúdrilo a krásne nám svieti slniečko. 
Na vrch si vždy dám obyčajné jedno farebné tielko, občas si vezmem aj mikinu keď mi zostane na večer zima. 
Pod tielko nosím svoju podprsenku na cvičenie ktorá je myslím že z Primarku.
A nakoniec topánky ktoré mám z Tesca a musím uznať že za tú cenu sú moc dobré. 

Prepáčte za tie nohavice ako vyzerajú ale na všetkých fotkách boli také. Snáď to nevadí moc.

Pomôcky na cvičenie: Nosím rukavice ktoré som dostala od môjho priateľa. Kupovali sme ich v Trenčíne v Laugaríciu a sú fakt skvelé a omnoho lepšie sa mi cvičí s nimi než vtedy bez nich. 
Ďalšie 3 veci sa nedajú ani moc nazvať že pomôcky ale hodia sa, a musia byť po ruke.
Je to uterák, slúchadka a fľaška.
Uterák vždy beriem ten najstarší,najšakredší ale hlavne najväčší. 
Čo sa týka fľašky tak tú mám z Nutrition a má 700ml. Vždy mi postačí na 1 tréning. 
Tí ktorý chodíte do posilky dobre viete že nesmú chýbať slúchadka. A tak to je aj v mojom prípade. Nikdy ich nesmiem zabudnúť lebo potom som nahnevaná celý tréning a počúvam tam chlapov ako sa rozprávajú a rádio nieje šanca počuť.


Veci ktoré nesmú naozaj chýbať: A sú to tie najpodstatnejšie veci ako je telefón a moja taštička.
Telefón samozrejme na počúvanie hudby a na nájdenie nejakých tých cvikov na internete. A moja taštička v ktorej sa ukrýva veľa užitočných vecí ako napríklad krém na ruky,balzám na pery a samozrejme gumičky a sponky. Bez toho by to naozaj nešlo. 

A čo nosíte vo svojich taškách vy? Máme niečo spoločné, alebo vám tam niečo chýba poprípade niečo na viac? Rada budem za vaše komentáre a kľudne sa aj rozpíšte ja si veľmi rada prečítam.

Komentáre

  1. Jéj, ja pomaly ale isto tiež začínam cvičiť, takže vďaka za "tip" čo nosiť vo svojej športovej taške :) super článok ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) dakujem ti velmi pekne :) pomaly zacinas? :) treba sa do toho poriadne vrhnut :)

      Odstrániť
  2. Bože ja mám pocit, že som jediná na svete čo pod športovou musí mať ešte jednu podprsenku ako debil, pretože tá športová ich nevládze udržať...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :DDDDDDDDDDDDD nie niesi jedina :D je vela takych bab :D

      Odstrániť
  3. jeej, tá taška je veľmi pekná, aj nohavice.. a vlastne všetko :D mne takúto tašku netreba (aj keď by som to prijala:D), pretože cvičím doma.
    Ak by si chcela, kukni sa aj na môj blog → Girl Who Is Obsessed. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem ti moc :) doma sa cvici fajn :) urcite blog pozriem :)

      Odstrániť
    2. dakujem ti moc :) doma sa cvici fajn :) urcite blog pozriem :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára