Čo sa nachádza v mojej kabelke

Ešte minulý rok boli celkom populárne videá a články čo sa nachádza v mojej kabelke,školskej taške alebo hocijakej inej taške. 
Dnes som sa rozhodla vám ukázať čo sa nachádza v tej mojej kabelke. 

Takto vyzerá moja kabelka. Dostala som ju od priateľa na vianoce. Je z Jej.sk. Veľmi som si ju obľúbila. 

Veci ktoré sú hlavné v mojej kabelke je peňaženka,okuliare pretože bez nich som stratená,telefón a kľúče. Toto sú najzákladnejšie veci ktoré nosím v kabelke a nesmiem ich zabudnúť.

Čo sa týka elektroniky nosím so sebou ešte tablet. K nemu mi nesmie chýbať nabíjačka ktorú používam aj na telefón. A samozrejme sluchádka. Keď idem autobusom alebo keď prechádzam z bodu A do bodu B. Stále musím niečo počúvať. Tá hudba je naozaj ako droga. 

Čo sa týka ďalších vecí ktoré sa nachádzajú v mojej kabelke je to kozmetická taštička v ktorej mám balzám na pery zrkadielko a ak som namaľovaná tak tam mám špirálu,púder a rúž. Samozrejme mi v tej taštičke nesmie chýbať krém na ruky. Moje ruky každú zimu dostávajú zabrať a tak sa musím o ne starať poriadne. A posledná vec s mojej kabelky je pero a diár. Keď si s niekym niečo dohodnem vonku tak si to rovno napíšem aby som nezabudla. Alebo keď ma napadne nejaký článok vonku a nechcem ho zabudnúť tak si ho napíšem. 


Nosíte aj vy niečo podobné v kabelke ako ja? :) Zanechajte mi komentár budem veľmi rada.  

Komentáre

  1. Tá kabelka vyzerá luxusne! :3 a v kabelke nosím podobné veci ako ty, ale len keď mám čas nahádzať si ich do nej :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Z kade máš taštičku kozmetickuuu ? :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára