NaMaximum

Ahojte zlatíčka. 

Dnešný článok bude o stránke ktorá ponúka rôzne výživové doplnky. 
Nájdete na ich stránke:Aminokyseliny
                                        Essenciálne tuky
                                    Kĺbová výživa
                         Kreatín
                           Proteíny
                         Gainery
                              Spaľovače
                              Stimulanty
                                           Vitamíny,minerály 
                                 Bio produkty
                                       Zdravé potraviny
                                         Bio ovocné šťavy
                                          Ochutené produkty
                          Príchute 
                                                                            Novinky a doplnky ako sú šejkre a pdobné

Výsledkom ich práce je, že pri produktoch značky Natural Nutrion máte istotu, že dostávate čisté naturálne produkty, bez chemických prísad a éčiek. 


Veci ktoré ma na tomto eshope zaujali. 
Prvá vec je Bio Aloe Vera. To Aloe Vera ktoré si kupujeme v obchode už podľa ceny vidíme že je nekvalitné. Toto Aloe Vera vidíme že je naozaj pravé a nie také ako v obchode. Ale najprv čo to Aloe Vera vlastne je. 
Aloe dokáže urýchliť hojenie rán, popálenín, porezaní, uštipnutí, ale lieči aj alergie, vyrážky, ekzémy, zapálenú kožu, lupiny, kurie oká, opary a mnoho ďalších ochorení kože. Okrem toho však pomáha aj pri hemoroidoch, výronoch či vredoch, ale aj migrénach či bolestiach hlavy.
http://www.namaximum.sk/kategoria/bio-ovocne-stavy/bio-aloe-vera-ovocna-stava/
Druhá vec ktorá ma zaujala je Beef Gold proteín. Tento proteín má kamarát a hovorí ž chutí ako hovädzie mäso. Trochu mi to prišlo vtipné najprv ale hovoril že je fakt skvelý a čo najskôr by som ho chcela vyskúšať. Je vhodný ako doplnkový zdroj bielkovín. Bežná jednorázová denná dávka predstavuje 25g. Doporučenú dávku rozmiešajte v približne 4dcl vody.
http://www.namaximum.sk/kategoria/proteiny/beef-gold-hovadzi-protein/

A tretia vec ktorá ma zaujala na tomto eshope je A-AKG L-Arginín alfa ketoglutarát. Čo to je? 
predstavuje „kombináciu“ L-Arginínu a L-Glutamínu, maximalizuje prekrvenie svalov a prísun energie do svalov, dopravuje NO a aminokyselinové skupiny do prekrvených svalov.
Výrobok sa nesmie používať ako náhrada rozmanitej stravy. http://www.namaximum.sk/kategoria/aminokyseliny/a-akg-l-arginin-alfa-ketoglutarat/

A čo teda poslali mne a aký mám na to názor? 
Ako prvú vec vám predstavím Arašidovú pastu. Má úplne fantastickú chuť, či už keď ho papám samotné alebo s nejakým ovocím. 
Je ho tam 1kg. Väčšinou si ho brávam do školy s jablkom alebo si urobím nejaký ovocný šalát a pridám tam trošku tejto pasty. Viem že je to tuk ktorý potrebujem pri cvičení takže si ju dávam každý druhý až tretí deň. Veľmi mi pomohla naučiť sa jesť tvaroh pretože keď ho tam pridám nieje ani moc cítiť že papám tvaroh. Je to skvelé dochucovadlo do hocijakého jedla. Ľahko sa rozotiera a tá chuť je fakt skvelá. 
Cena: 8,50€


 Je vyrobená výlučne z nesolených arašidov bez ochucovadiel a konzervantov. Ako je v Natural Nutrition zvykom, ide o čistý, 100% produkt s vynikajúcou chuťou a  vysokým obsahom vitamínov, minerálov anenasýtených mastných kyselín. Starostlivý výber toho najlepšieho dodávateľa a analytický certifikát sú u nás samozrejmosťou.  Okrem klasického použitia na pečenie, dochucovanie sladkých jedál, do ovocných mixov či smoothies sa arašidová pasta hodí a vďaka svojej konzistencii aj ľahko vmieša do jogurtu či tvarohu.
Nutričné hodnoty na 100g: Energia: 2470kJ/590kcal, Bielkoviny: 29g, Sacharidy: 12g, Vláknina: 8,5g, Tuky: 46g 

A ako druhú vec tu mám šejker. Ako ja hovorím takýchto vecičiek nieje nikdy dosť. Toto je môj druhý a veľmi rada ho beriem namiesto fľašky do školy. Môžete tam dať maximálne 750ml vody. Keď toto mám vždy pred sebou tak som si istá že to vypijem. Neverila som že keď budem mať niečo iné ako takú obyčajnú fľašku do školy tak sa z toho aj lepšie piť bude. Každý deň toto množstvo vypijem a keď idem na tréning zarobím si tam L-carnitine a pijem ho počas tréningu alebo proteín ktorý si dávam po tréningu. Tento šejker stojí 2,95€
Dám vám sem jednu fotku z môjho instagramu. 


Komentáre