Trendovo.sk

Ahojky krásky. 
Dnešný článok bude o stránke a eshope Trendovo.sk. 
Odkaz na ich eshop:http://www.trendovo.sk/
Na ich eshope nájdete topánky rôzneho strihu a druhu. 
Mňa zaujali takéto tenisky. Neviem ako ich správne nazvať. Alebo pol topánky? :) Napíšte mi prosím do komentára.

Ak ste klikli už na ten link a pozreli ich topánočky zistíte že tam majú naozaj veľa druhov ako sú napr: tenisky,poltopánky,lodičky,čižmičky atď...
Myslím že na takýchto stránkach ako sú topánky by nemali chýbať aj kabelky, ktorý je na tejto stránke naozaj veľa. Zaujala vás nejaká? 
A čo nechýba ešte na tejto stránke sú doplnky. Napr: opasky, dáždniky,šály,šatky, peňaženky,doplnky do vlasov ale aj náhrdelníky,náramky alebo náušnice. 
Majú aj facebookovu stránku. Tu je na ňu odkaz: https://www.facebook.com/trendovosk?fref=ts

Veľmi sa mi páči na ich stránke že tam nájdem tabuľku veľkostí. Takže topánočky ktoré mi poslali som si prečítala k nim čo je napísane a aká je to veľkosť. Veľmi mi to pomohlo a som spokojná a sú mi hlavne topánočky dobré. Veľmi sa mi to zišlo kvôli tomu že ja mám problém si nejaké topánky kúpiť prekážka je veľkosť. Tu som všetko premerala a sú dobré. 

Ďalšia vec ktorá sa mi páči na ich eshope je že tam majú blog. V ktorom dúfam nájdete čoskoro aj článok odo mňa. 

A teraz niečo o topánočkách ktoré mi poslali. Sú to takéto prekrásne ružové, vlastne až kriklavo ružové topánočky alebo pol topánočky. Skvelo sa hodia k boyfriendom nohaviciam. Kvalita je perfektná a na nohe sú pohodlné. Doma som v nich chodila asi hodinu a čuduj sa svetu nemala som otlak. Keď mi prišli neverila som vlastným očiam aké sú krásne. Strašne moc sa mi páčia. Ja mám veľkosť 38. A myslím že cena bola okolo 20€. Nepamätám sa presne. 

Naozaj na tejto stránke je z čoho vyberať a keď je tam tá tabuľka tak sa nemusíte báť že si kúpite topánky zlej veľkosti. Určite vám doporučujem tento eshop prezrieť a hlavne tenisky. Myslím že hneď ako príde výplatka objednávam odtiaľ. Pretože sú to naozaj krásne topánky a za super cenu. 

Chcela by som sa veľmi poďakovať eshopu Trendovo.sk za spoluprácu a za topánočky. Som z nich nadšená.

Komentáre

Zverejnenie komentára