Nu3tion.com

Ahojky krásky. 
Dnešný článok je o stránke ktorá sa volá Nu3tion. 
Odkaz na túto stránku: http://www.nu3tion.com/
Naozaj si tam každý príde na svoje a nájde to čo potrebuje. Komunikácia s nimi bola perfektná a sú naozaj moc ochotný. Odpovedia na všetky vaše otázky a poradia :).
Vzhľad stránky hodnotím na 1 a moc sa mi páči ich logo. To ma ako prvé zaujalo. Rozdelenie doplnkov podla toho aký šport robíte je perfektné a dosť to pomôže. Takže stačí ak si kliknete na ikonku Podľa športu tam vám vyhodí šport vy len kliknete a nájde vám to produkty. A rovnaká ikonka tam je Podľa cieľa. Naozaj chválim tieto ikonky. Aspoň viete čo potrebujete a naozaj to dosť pomôže.

Ako to je s dopravou?
Doprava nad 50€ je zdarma.
Prepravná službado 49,99 € (po zľave)50 € a viac (po zľave)Dobierka
Remax2,90 €zdarma1,00 €
UPS2,90 €zdarma1,00 €
Slovenská pošta*4,99 €4,99 €1,00 €

A čo poslali mne a čo na to hovorím?
Poslali mi veľmi krásnu fľašku. Kde je nápis Nu3tion. Mohli ste ju už vidieť na mojom instagrame. Stala sa mojou najobľúbenejšou fľaškou ktorú nosím do fitka. Či už si tam zarobím karnitín alebo niečo podobné musím ju mať proste pri sebe.
http://www.nu3tion.com/flasa-nu3tion
Jej cena je 3,99€, objem 750ml. Je vyrobená z kvalitného plastu a výborne tesní. Bála som sa že bude zle tesnit ale prekvapila ma. Veľmi jednoducho sa umýva a naozaj sa dá nosiť hocikam.
Ak niekto si neviete nájsť nejakú dobrú fľašku na cvičenie určite doporučujem.
Chcela by som sa poďakovať firme Nu3tion za skvelú spoluprácu a za všetku ich ochotu. :)


Komentáre