Balea-telový olej SEELENZART

Myslím že som vám ešte nespomínala to ako moc mám rada oleje na telo. Odvtedy čo som si zvykla na detský olejček si nedám dopustiť na žiadny iný. A dnes tu mám v spolupráci s Dm drogerie pre vás novinku od Balea tento krásny olej. Je to novinka ale myslím že sa dá už zohnať. 


Ako prvé ma na ňom zaujala a doslova pritiahla k sebe jeho krásna vôňa. Aj keď mám upchaní nos tak ju cítim a to si nerobím srandu. :) V tej vôni cítim leto a za to som veľmi vďačná pretože táto zima mojej pokožke dosť neprospela a odkedy používam tento olejček tak sa mi pokožka krásne dala dokopy a je znovu tak jemná ako predtým. 
Tento olej obsahuje aj jojobový,avokádový a bisabolový olej. Tieto oleje našu pokožku rozmaznávajú, hydratujú a vyživujú. Olejček sa vsiakne do cca ani nie minúty a vôňa trvá ešte celkom dlho. Krásne sa rozotiera. 
Flaštička má 150ml a jeho cena je 3,49€. 

Komentáre

  1. Oleje na telo mám veľmi rada, poskytujú úplne inú úroveň hydratácie ako klasické telové mlieka.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára