Work-out.sk

Ahojky ľudkovia. 
Dnešný článok je spolupráca s Work.out.sk. Na ich eshope predávajú rôzne oblečenie. Napr. legíny,tričká,tepláky,mikiny alebo aj workout zostavy a aj vankúše. Všetko si pozriete a nájdete na ich eshope.  

 Kde ich nájdete ?
instagram: #workoutshop

Ako to je s dopravou? 
Platba prevodom na účet pre SK je 0,99€
Dobierka na SK je 1,99€

Poštová zásielka CZ prevodom na účet 2,49

Pri objednávke nad 33€ poštovné zdarma ale len pre Slovensko. 

A čo poslali mne a čo na to hovorím? 
Ja som dostala od nich tričko a legíny. Musím povedať že materiál je veľmi príjemný. Nekúše a ani nijak inak neškriabe. Pohodlne sa nosí a ešte lepšie v ňom cvičí. Materiál je 100% bavlna, je prírodný,zdravotne nezávadný a trvanlivý. Nemá tendenciu meniť veľkosť po opraní. Páči sa mi veľmi že na tovar je záruka 2 roky. 
Oblečenie ma pri mojom tréningu v posilovni veľmi motivovalo. Už len tým že som videla nápis na mojich legínach pri brušákoch alebo nápis na tričku pri cvičení rúk. Veľa ľudí sa ma pýta ako ma môže motivovať oblečenie? Nechápu to. Ale je to jednoduchá vec. Cvičíte pred zrkadlom a čo vidíte ? Svoje oblečenie. Samozreme keď na tom vidím nápis street workout posúva ma to ďalej a môj sen sa môže pomaly ale isto plniť. Vďaka tejto motiváci som v bruchu dosť schudla čo je perfektné. Veľmi som však bola prekvapená z legín mesiac som ich nosila a ako iné legíny sa mi hneď roztrhali a tieto? Držia a materiál je naozaj perfektný. Nemôžem si tieto veci vynachváliť sú proste dokonalé. Určite doporučujem aj vám. 

Čo môžete nájsť na ich eshope (stránke) okrem oblečenia? 
Nájdete tam rôzne videá, články, obrázky alebo aj parky.
Videá som pozerala a sú veľmi motivačné určite doporučujem pozrieť. Obrázky rovnako motivačné ako videá. Môžete si dať nejaký obrázok napr na tapetu notebooku alebo ešte lepšie telefónu a motiváciu máte zaručenú.
Články sú rozhovory, zdravé jedlá,čo jesť napr ak chcete nabrať svaly, tipy a triky a rôzne iné.
Parky ktoré sa nachádzajú po Slovensku. Všetko nájdete keď kliknete na odkaz ktorý som vám sem dala ako eshop.



Ako vyzerá také workoutové ihrisko? 

A pridám vám sem fotky vecí ktoré som dostala a zopár fotiek z tréningu v posilovni. (Na ihrisku sa mi nedalo stále pršalo) Ale keď sa  bude dať určite doplním)





Komentáre

  1. Fotky jsou super !! Na ty věci jsem se už koukala na tvém Instagramu, a opravu tě chápu !! Taky mám ráda motivační nápisy na leginách nebo tričkách, hned je to takový fajn pocit že mam na sobě něco co je opravdu na cvičení.
    Máš super postavu !!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) Velmi ti dakujem ze ma chapes :) vela ludi ma nechape :)
      Moc dakujem ale postavu nemam super :) ale bude super ;) to prisaham ;) mohla by som si ta pridat na facebooku ? :)

      Odstrániť
    2. Nemáš vůbec zač, musíš byt se svoji postavou spokojena sama, ze ti řeknu ze ji mas super můžeš brát jako pochvalu a věřím ze na sobě pracuješ

      Odstrániť
  2. To oblečenie je úplne pekné,ako aj fotky ! :)
    http://verondzaa.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára