Čo som si kúpila v Kladne.

Ahojky a krásny deň prajem. Chcela by som vám popriať šťastný nový rok a nech je tento rok lepší než ten predtým. Majte sa radi,lúbte sa, milujte sa a hlavne nehádajte sa. :) 
Viem že dlhšie som tu nebola ale od 31.12.2014 som bola v Kladne až do 3.1.2015. Na Silvestra sme šli do Prahy pri Karlov most a bolo tam super.
Užili sme si tam tie dni a chýba mi to a to som len pár hodín odtiaľ. 
A teraz už idem na to čo som si kúpila.
Bola som v Oáze a tam som navštívila 3 obchody a to levné knihy,gate a rossman. 

Prvý obchod je levné knihy. 
Kúpila som si knižku o Twilighte. Mňa takéto veci dosť bavia a ak si o mne myslíte že som divná tak je to v poriadku :D :D. Knižka stála 40 korún a je to ilustrovaný prievodca twilightu. 

Obchod v ktorom som strávila asi tak 40 minútbol gate. Kúpila som si tam len 3 veci. 
Šál-cena 48kč
Podkolienky-cena 38kč
Čiapka-cena 48kč.
Šál som uvidela vo výpredaji a že šak hádam bude stáť aspoň 200. Pozriem a neverím očiam že len 68kč. Samozrejme som ho hneď musela mať. 

Podkolienky som uvidela náhodne keď som si šla kúpiť nejaké ponožky. Aj tak som si ich nekúpila lebo pri pohľade na podkolienky som na ne zabudla. :D

A čiapka sa mi perfektne hodí na snowboard. Ja mám krikľavé veci takže je to úplne v poriadku. :D


Rossman bol posledný obchod a potom som už musela ísť domov. 
Tam som si kúpila balzám na pery od NYC v odtieni 355. :) prekrásne vonia. Stále ho mám na perách.


Ďalšia vec ktorú mám je peeling na pleť od značky synegren. 

A posledná vec ktorú si najviac vychvaľujem je čistiaci (po slovensky to neviem) kartáček od for you beauty. Už len tá jeho farba je úžasná a štetinky sú úplne príjemné. :) 

To je môj celý nákup. Aké články by ste chceli nabudúce vidieť u mňa na blogu? Budem rada ak mi zanecháte komentár. A aký ste mali Silvester vy? 

Komentáre

  1. Moc se mi líbí ta šála je super a ta cena ještě větší super :D. Takové knihy mně nikdy moc nebrala, ani nevím proč. Kartáček má super barvu to máš pravdu.
    líbila by se mi od tebe nějaká recenze, nebo názor na něco....
    Silvestr byl fajn, ale že bych to v mých 14 letech nějak extra slavila se říct nedá
    Hezký článek :) a Šťastný nový rok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kazdy mame iny vkus na knihy atd... :) teba mozno bavia take zas co mna nie :)
    Dakujem za radu na clanok :) nieco vymyslim :)
    Dakujem ti a aj tebe stastny novy rok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekný článok, najviac ma sa mi páčil ten šál, je fakt nádherný, haha. Chcem sa opýtať je ten peeling dobrý? lebo tiež nejaký zháňam.
    A zároveň ťa pozývam na moju giveaway tu: http://sashenageletova.blogspot.sk/2015/01/new-year-giveaway.html#more

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem :) ja som s peelingom spokojna :) ale hladaj si hlavne nejaky pre svoju plet :) a pozri aj zlozenie atd :)
      Dakujem za pozvanie :) idem sa prihlasit :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára