Vianočný DM box

Ahojky krásky. 
Dnes mám pre vás článok o Vianočnom DM boxe. Tento DM box mohlo vyhrať 2000 ľudí a za cenu 5€. Ja som sa zapojila do súťaže a vyhrala som. Som z neho nadšená a veľmi som sa naň tešila. 
A nebudem sa už vypisovať a hurá na produkty. 


Takto to vyzeralo. Veľmi krásne zabalené a krabička sa mi určite bude hodiť na hocičo aj keď len ako výzdoba. 

Keď som krabičku otvorila spadla mi sánka. WOW dokonalé produkty. 

Ako prvá vec ktorá ma zaujala je tento Protein snack mix. 36% protein a bio organic. 
Je to bio zmes sójových bôbov, bio tekvicových semien v bio tamari omáčke a bio slnečnicových semien. 

Druhá vec ktorá ma rovnako moc zaujala je krém na telo od balea. Balea Pflegecreme mit Sheabutter, 250ml Je to  ošetrujúci  telový krém s bambuckým maslom. Veľmi krásne vonia a pokožka mi po ňom zostala úplne jemná. 

Vec ktorá mi dochádzala a veľmi som ju potrebovala je sprej na telo. Ten môj mi už došiel a súrne som potrebovala druhý. Tento je od Garnier. 48 nonstop ochrana proti poteniu a pokožka, ktorá dýcha. Bez alkoholu. Obohatené o mineralite. Dosť pekne vonia ale že by to bolo tých 48 hodín sa povedať nedá. Ja si ho dávam v práci kde máme hrozné horko a rýchlo sa tam spotíme. vydrží mi tak 2 hodinky a dosť ma osvieži. Keď si ho dám tak zastudení. 

Ďalej tu mám šampón od Schwarzkopf Schauma. Je s nektárom na suché, nevyživené a vyčerpané vlasy. Dala som ho mojej mamine  pretože ja potrebujem úplne iný šampón. Krásne vonia ako každý produkt s tejto krabičky. 

Vec ktorá ma až tak nenadchla je sprchový gél od dermacolu. Nenadchol ma kvôli tej vôni. Je s vôňou rebarbory. Je s extraktom s jahôd bohato pení a  zanecháva pokožku čistú, jemnú a vláčnu. 

Baby lips. Teraz sú najviac ospevované a dostali sa už aj k nám. V balíčku bol žltý čo je tuším intensive care. Neviem ani čo by som k nemu napísala. Asi toľko že mne tieto baby lips pomáhajú na popraskané pery a krásne mi ich vyživia. 

A posledné 2 veci ktoré som našla vo Vianočnom DM boxe je zubná kefka a pasta. Kefka ma moc potešila lebo som si chcela kúpiť nejakú detskú ako je táto. Nechce sa mi vysvetľovať prečo ale to je jedno aj tak :D Zubná pasta je Colgate je jej 75ml a ja celkovo tieto zubné pasty od Colgate zbožňujem. 
 Krásny zvyšok dňa prajem ja utekám do práce. :) Vaša Betty. 

Komentáre

  1. Je pravda, že ten sprchový gel s rebarborou nevoní až tak dobře. Mnohem lepší je třeba meloun, nebo hrozny. :) Jinak super! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja milujem vonu karibsky sen :) ci ako s to vola :) je to prekrasna vona :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára