Drahý Ježiško

Ahojky krásky. 
Dnes tu mám svoj wishlist vecí ktoré by som si prosila na vianoce. 
Je to len zopár vecí. Neviem ako vy ale ja vždy sa snažím komunikovať s Ježiškom :D a to tak že mamiiiiii? Na vianoce by sa mi hodilo to a to :D Asi to aj vy robíte však ? :D No nič sranda proste musí byť. Nebudem sa tu už vypisovať a idem rovno na wishlist. 

1. Listová kabelka. 

2.Štetec na make up. 

3. Kulmu na vlasy. 

4. Ponožky. Predsa čo by to boli za vianoce bez ponožiek ? :D

5. Veľa nových čitateľov na blogu. :) 

A pridám vám sem pár fotiek zo školy kde som robila kráľovnú zo snehulienky. :) Krásny večer vám prajem. 





Komentáre

  1. Super článek..Jo taky tak komunikuji s Ježíškem :D....Listová kabelka by se mi taky hodila....A samozřejmě ti přeji to aby jsi měla hodně odběratelů blogu a aby se ti sním dařilo :) Hezký článek :)
    beautyfromgirs.blospot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára