Christmas nails.

Ahojte krásky.
Dnes tu máme takú ženskú tému a to christmas nails. Budete tu mat menšiu inšpiráciu a možno sa vám aj podarí také urobiť. Našla som si obrázky na internete a niektoré sú naozaj moc krásne, preto vám ich sem dám.

Pomaly ale isto sa blížia Vianoce a niektorý už vymýšľame darčeky a niektorý zas si premieňajú svoje šatníky. Nie je nad to keď prichádza tá vianočná nálada a stres. Robíme si z toho veľkú hlavu a pokazíme si sviatky. Ja som si už svoj šatník premenila a prichádzajú na rad nechty. Nebudem sa už 
vypisovať a idem na to.


Prvé nechty ktoré ma oslovili sú samozrejme minions. Keďže sú už tričká s nimi a myslím že aj nejaké veci do školy prečo si ich nedať aj na nechty ? No nie sú zlatý? 

Ďalšie moc krásne nechty sú tieto so snehuliakmi a snehovými vločkami. Ja osobne keby som taká šikovná tak si ich hneď urobím. 

A čo poviete na tieto? Dokonalosť sama o sebe :O 

Hľadala som niečo ľahké čo by som aj ja možno zvládla a našla som tieto. Čo myslíte zvládnem to ? Hneď ako dopíšem tento článok idem na to :) 

A posledné nechty ktoré tu mám sú tieto so sobom. Vianoce bez soba mi proste nejdú. A navyše milujem sobov takže nieje nad čím rozmýšľať. 


A aké laky by sme na to mohli použiť?

Čo poviete na tieto od OPI? Milujem tú značku a laky od nej mi krásne držia ale dlhšiu dobu. 

 Alebo čo tak catrice ? 

 A posledná moja obľúbená značka lakov na nechty je essence.


Komentáre

  1. Já nehty moc neřeší :/ možná je to škoda..ale já na to nějak nejsem...Nehty si nechávám dělat většinou gelové a to mi vyhovuje nejvíce :) Je hodně hezké mít takové vánoční vzory na nehtech ale já toho nejsme moc velký zastánce protože se nehodí úplně ke všemu a tak když máte takové nehty a k tomu nějaký outfit co se k tomu nehodí, nevypadá to moc dobře :/
    Ale super nápad, jelikož moje šikovnost na takové nehty je téměř nulová můžu se kochat leda tak fotkami :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D posledna veta sa mi moc paci :D ja som tiez taka ze to moc neviem ale skusim to aspon vzdy :D :) kazdy nejsme na taketo veci :) tie gelove nehty ti zavidim veru :)

      Odstrániť
    2. Hah..No jsme na takové věci tele jsme ráda že si na ty nehty napatlám jeden lak ať to vypadá alespoň trochu dobře.
      Nemáš co závidět...Nenechávám si je dělat moc často..:D

      Odstrániť

Zverejnenie komentára