MyBottle SK/CZ

Krásne ráno prajem. 
Dnes tu mám pre vás spoluprácu so stránkou MyBottle SK/CZ . 

O čo vlastne ide ? 
Z názvu už vieme že ide o fľašku. A nie len hocijakú fľašku. 

Niečo o nej.
Je to plastová fľaška na ktorej je napísané MY BOTTLE. 
Objem je 500ml. A čo ma veľmi prekvapilo je vo vnútri ešte taký ako keby nadstavec.
Používala som ju cca 5 dní a musím povedať že sa naozaj hodí všade. Či už na šport,do školy,na výlet,len tak doma,na cestovanie proste naozaj všade. 
Čo beriem ako veľké plus je dokonalé púzdro k nej. Na tom púzdre je napísane Don't touch this is my bottle. Je perfektné a pekne mi ochráni fľašku pred poškriabaním alebo nejakým iným nástrahám v mojej taške. 

Kde nájdete túto fľašku?
Zatiaľ eshop nemajú ale nájdete ich na facebookovej stránke: https://www.facebook.com/pages/MyBottle-SKCZ/817281768317120?fref=ts

Aká je cena ? 
Cena tejto fľašky je 9,99€
Cena pred zľavou bola 14,99€

Čo teda hovorím ja?
Túto fľašku si naozaj nedokážem vychváliť. Som z nej nadšená lebo vážne sa hodí všade na každú príležitosť a ešte aj ten obal k nej je perfektný. A nápis na nej My Bottle aspoň každý vie koho to je a nebudú sa chytať, :D Dávam tejto fľaške 10bodov z 10tich. :) Za tú cenu sa oplatí podľa mňa. 



Komentáre

  1. Ahoj :) prosím ta, to puzdro si mala zadarmo ? Alebo si za neho zvlášť platila ? Ak áno, aká bola cena prosím ? :) ďakujem vopred za tvoj cas a odpoveď :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj ja som to cele dostala zdarma :) ale stoji to dokopy 10 eur :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára