Moment,Veď Je November.

Ahojte krásky. Dnes tu mám pre vás nový článok a ten sa volá Moment,Veď Je November. Prečo som ho tak nazvala? Asi ste si mohli všimnúť tak po obchodoch na nás už čakajú vianočné ozdoby a rôzne sladkosti ktoré dostávame na Mikuláša. Ja som však už pomaly nemohla odolať týmto veciam a kúpila som si aspoň dve veci. Jednú sviečku krásne červenú a červeno biele servítky. Už ide na mňa tá vianočná nálada. Najradšej by som si pustila sám doma alebo Popolušku, Mrázika a rôzne rozprávky ktoré patria k Vianociam. Čajík do postele ktorý má škoricovo-jablkovú chuť a zaľahnúť do teplej postele a ako som už písala tak filmy a rozprávky zapnúť. 
Doma si odpočítavam dni kedy konečne budeme pri stromčeku a rozbaľovať si darčeky ale hlavne keď je celá rodina pokope a chodia jeden k druhému. 

Pár obrázkov vám sem hodím ktoré sa mi dokonalo hodia k Vianociam. 




To je asi všetko k dnešnému článku. Ako vnímate tento mesiac vy a už by ste aj pomaly chceli Vianoce? :) Teším sa na vaše komentáre. Ahojky vaša Betty

Komentáre

  1. Ja ešte Vianoce nechcem, pretože si musím nešetriť veľa peňazí na darčeky, chcem si kúpiť so sestrou kameru a nie som ešte tak celkom na to naladená aj keď, keď budú čím skôr tak príde oveľa rýchlejšie kopu iných vecí :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D no ved to su tie veci :D ale to das nejako dokopy :D

      Odstrániť
  2. Aaaaa ten svetr je dokonalý ♡ naprosto neskutečně miluju soby, takže se rozplývám u všeho, kde jsou :D :)
    Jeanne's World
    GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  3. takový svtřík mám jako je ten první a je naprosto nejlepší! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára