Moja ranná rutina-cez školu.

Ahojky dievčatá. Dnes tu mám pre vás rannú rutinu ale cez školu. 
Nieje toho veľa ale plánujem aj večernú rutinu tak sa bude snáď páčiť. 

Zvyčajne vstávam o 6:00. Ešte si chvíľu poležím a potom sa idem naraňajkovať. 

Keď sa napapám idem hneď do kúpeľne kde si umyjem zuby a opláchnem tvár aby som sa trošku prebrala. 

Moje kroky potom smerujú do izby kde si vyčistím pleť a namaľujem sa. 

A teraz prichádza najťažšia časť a to vybrať si outfit. :D Trvá mi to nejakú chvíľu lebo som lenivá si ho nachystať už večer. Modré legíny,čierny kabátik,čierna kabelka a také šedé zateplené topánočky.

Potom mi ostáva ešte cca 10 minút kým mi pôjde autobus tak som ešte na notebooku :)

To je celá moja ranná rutina. Nestíham veľa vecí ako samé vidíte. :( Krásny deň vám prajem aj keď je taký upršaný. 

Komentáre

Zverejnenie komentára