Ako som sa cítila výnimočná.

Ahojky dievčatá. Poznáte ten pocit keď ste stále doma a neviete už ani čo robiť,nad čím premýšľať a zrazu vás niekto zatiahne von a ukáže kde on chodí. Spoznáte tam veľa nových ľudí a stretnete starých priateľov a dostanete sa k novému športu.   Mne sa niečo takéto stalo a poviem vám že keď som začala tam chodiť začala som sa aj trošku starať o seba. Nie preto aby som sa niekomu zapáčila ale preto že som sa chcela moc zmeniť. Veľmi som túžila po zmene nebyť už to ubolené dievčatko ktoré stále bolo doma a premýšľalo čo bude robiť. Začala som sa cítiť ako niekto. Vďaka ľudom ktorý tam boli som sa cítila výnimočná a prijatá do ich veľkej rodiny. Všetci si tam navzájom pomáhali a nedovolili vám plakať alebo byť smutný. Spoznala som vďaka nim nový šport. A to skateboarding. Áno pádov bolo veľmi veľa a nie zlomenina ani jedna. :D 
Keď som mala z nejakej prekážky strach oni boli tí ktorý mi dodali silu a odvahu na jej prekonanie. A keď ste to zvládli cítili ste sa že ste niečo výnimočné dokázali. A keď som spadla nemusela som sa cítiť trápne ale pády k tomu patria a sú úplne prirodzené. Na prvý krát sa mi nikdy nič nepodarilo.

A teraz pár fotiek. Dúfam že sa bude páčiť.











Komentáre

Zverejnenie komentára