15 Faktov o mne.

Ahojky dievčatá. Dnes tu je menej zaujímavejší článok a to 15 faktov o mne. Dúfam ale že sa aspoň trošku bude páčiť a možno zistíme že máme niečo spoločné. Nebudem sa tu vypisovať a idem rovno na to.

1. Moje meno je Alžbeta Behanová. 
2.Mám 16 rokov.
3.Chodím na strednú školu kde mám odbor kozmetička.
4.Robila som už celkom veľa športov. 
5.Som veľmi lenivý človek. 
6.Pred spaním musím ísť vždy cikať aj keď sa mi nechce. :D
7.Nezaspím bez svojho macka ktorému som dala meno Lacko. :D
8. V noci o 02.00 chodím cikať. Blbý zlozvyk. 
9.Nezaobídem sa bez svojich dioptrických okuliarov. 
10.Keď môžem cez víkend sa konečne vyspať som hore o 7:00 aj skôr. 
11.Vediem si knižku kde si zapisujem každý svoj článok aký som urobila,aký chcem urobiť a iné veci. 
12.Deň nevydržím bez hudby. 
13.Na nemčine si stále prekladám vety alebo slovká v google translate. :D
14.Nie som schopná upratať si veci keď prídem zo školy.
15.Lenivejší človek ako som ja neexistuje. :D To mi verte. :D

No nič umyť zúbky a spinkať. Dobrú noc a ďakujem za prečítanie. :) 

Komentáre

  1. Zaujímavé fakty, hlavne číslo 8 :D ja aj keby som neviem ako veľmi chcela, rozmyslela by som si to keďže mám strach z tmy :DD
    Mimochodom, pozývam ťa na moju giveaway
    http://beingasanmonica.blogspot.sk/2014/11/my-1st-giveaway.html
    :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D :D :D :D ja sa jej tiez bojim ale vobec si to neuvedomujem :) stala sa mi raz strasidelna vec a v noci okolo 3 a ja jak som bola rozospata tak som to tak nevnimal a az rano som si vsetko uvedomila :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára