ŠátkyLevně.cz

Ahojky a krásny deň tu máme. 
Dnes tu mám pre vás spoluprácu s úžasným e-shopom ŠátkyLevně.cz. 
 S e-shopom sme už raz spolupracovali a teraz majú na stránke pár zmien o ktorých by som vás chcela informovať. 

Najprv môj názor na e-shop. 
Eshop poznám už dlhšie a strašne moc sa mi páčia veci ktoré tam majú. Každá si tam určite prídeme na svoje. Môžem potvrdiť že kvalita šatiek je naozaj skvelá a oplatí sa určite odtiaľ kúpiť. Máte istotu že vám vydrží dlho. Majú tam šatky na všetky ročné obdobia čo je úžasné. 
Veľmi oceňujem to že šatky sú krásne zabalené pri doručený v ozdobných sáčikoch a je to v krabici a nie v obálke. Ďalšia vec ktorá ma hneď po otvorení balíčka potešila bola vôňa. Vždy kým pošlu objednávku navoňavkujú balíček dokonalou voňavkou. Vždy sa snažím ju tam udržať. :D 

A teraz tých pár zmien. 
Na stránke sa dá zmeniť mena z českých korún na eura. Takže sa nemusíte trápiť prepočítavaním korún na eura. Túto menu z českej na slovenskú si môžete prepnúť v hornom pravom rohu na eshope. 

Doklady sú tiež v eurách a ak podnikáte a platíte DPH tak môžete nakúpiť bez DPH ktoré potom uplatníte vo svojej krajine. 

Ak by ste odosielali peniaze na účet tak neplatíte žiadne poplatky keďže majú účet vo FIO banke kde je prevod peňazí medzi ich a našim štátom zdarma. 

A teraz najlepšia vec je že ak spravíte nákup nad 12€ poštovné neplatíte. Ak by bola objednávka do 12€ poštovné je 3,20€. 

Majú ešte nový blog. :) Určite sa naň pozrite. http://www.svetsatku.cz/

Tieto zmeny sú skvelé a určite urobím nejaký ten nákup na ich stránke keď budem potrebovať šatku alebo rôzne iné veci. 

Aké šatky ponúkajú na stránke? 
 Momentálne tam majú set čiapka a šál čo sa veľmi oplatí. 
Šatky do vlasov.
Šatky cez plavky. 
Šatky na ples.
Šatky so vzorom. 
Šatky jednofarebné.
Šatky pre vašu polovičku. 
Šatky pre deti.
A pletené šatky. 


Kde všade nájdete ŠátkyLevně.cz?


Veci ktoré mi poslali.
Vybrala som si 2 šatky. A to jednu pletenú na zimu a druhú látkovú na jeseň a určite aj na zimu a možno aj na jar. 

Pletená šatka. Je príjemne teplučká,neškriabe a hlavne krásny módny doplnok. 
Je čiernej farby a teším sa ako ju budem nosiť ku šedému kabátiku v zime. Outfit by som odfotila na sebe lenže ma nemal kto odfotit. 


Druhá šatka je ružová. Ale nie taká výrazná ale jemná. Tiež sa mi moc hodí na zimu pretože je strašne teplučká. Je to vlastne tá nekonečná šatka. Stačí keď si ju 3x obmotám okolo krku a môžem vyraziť. 
Hodí sa ku každej farbe rovnako ako tá čierna. A tiež sa moc teším ako ju budem v zime nosiť ku kabátiku. 
Jeho cena je 195 korún čo je 7,50€. 



Komentáre

Zverejnenie komentára