Moje (skoro) denne líčenie.

Ahojky. Mám tu pre vás ďalší článok a to moje (skoro) denne líčenie. 
Je to veľmi jednoduché. A myslím že to zvládne každý. :)


Ako prvé si dám make up. Ja som sa rozhodla skúsiť ten čo som si včera kúpila. Je od značky SYIS a mám odtieň 1. 


Ako druhý krok si dám na seba púder. 


Potom nasleduje lícenka. 


A ide sa na oči. Použijem podkladovú bázu aby mi to dlhšie vydržalo. 

Najprv si dám na celé viečko modrí tieň. 


A nad modrí tieň nanesiem trošku ružového tieňu. 

A nesmiem zabudnúť na špirálu. 

Na záver použijem na pery iba balzám pretože moje pery sú hrozne popraskané. 

A tu je výsledok ktorý bohužiaľ nieje vidieť. 

Komentáre

  1. Škoda, že to líčení nejde na fotce moc vidět.. Jinak já na denní líčení používám spíš nude odstíny nebo šedo-černé.. Ale ta tvářenka - ta vypadá božsky, krásný dostín..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru skoda snazila som sa ale ziadna fotka nebola dobra :-( a ta licenka je bozska :-) mam ju z oriflame a naozaj staci po nej prejst so stetcom len raz a mam licka cervene jak marfuska :-D

      Odstrániť
  2. Syis make-up vôbec nepoznám. Musím sa naňho pozrieť, vyzerá lákavo :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani ja som ho vobec nepoznala ale je dokonaly :-) na beauty ma stal 1€ ale ma ich strabke stoji 10€

      Odstrániť
  3. Příště by ses mohla vyfotit nalíčená, bylo by to určitě lepší, ale jinak to vypadá lákavě, hlavně řasenka!:)

    http://purplepineap.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Snazila som sa to odfotit ale ziadna fotka sa nepodarila a mam ich asi 30 :-( ta ktoru som dala je este taka schopna :-/

      Odstrániť
  4. Můžu se zeptat, co to máš za paletku? Vypadá moc hezky. :)

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neviem ako sa vola ale mam ju zo stranky be angel. Cena cca do 18 eur skus ju tam najst :-)

      Odstrániť
    2. Děkuju. :) Promiň, že ještě otravuju, ale zatagovala jsem tě do tagu - zpověď blogerky. Snad pro tebe bude tag zajímavý a napíšeš ho. Prosím tě, nezlob se na mě. :D

      http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

      Odstrániť

Zverejnenie komentára