Čo sa ukrýva v mojej kozmetickej taštičke.

Krásne ránko prajem. Ako ste sa vyspali ? Ja celkom fajn až na tú bolesť chrbta ale to prejde. :) 
Dnes som sa rozhodla vám ukázať čo sa ukrýva v mojej kozmetickej taštičke. Nenosím tam až tak veľa vecí ale dúfam že sa vám článok bude aspoň trošku páčiť. 

Predtým by som vás chcela veľmi poprosiť aby ste mi napísali do komentárov aké články by ste prijali najradšej. Veľmi by ste mi tým pomohli a chcem tak vedieť čo zaujíma mojich čitateľov. 


Ideme na to :) 

Ako prvý produkt ktorý musím nosiť vo svojej taštičke je púder. Ja používam púder od značky Astor a nemôžem si ho vynachváliť. Používam ho cez deň celkom často pretože ja mám takú zmiešanú pleť a keď sa mi začne lesknúť hneď vyberám púder a prepudrujem sa trošku. 


BB cream. Používam ho od značky oriflame. Som s ním moc spokojná a keď mi nezaberie korektor dobre na kruhy pod očami vezmem BBcream a zakryjem ich pekne a trošku prepudrujem. 


Ďalšiu vec ktorú mám vo svojej taštičke je korektor. Ja používam korektor od essence ale potrebujem ho zmeniť pretože nieje taký dobrý aký by som ja potrebovala. Musím uznať že zakryje kruhy pod očami ale nie na dlho.


Špirála myslím že tento produkt má každá z nás vo svojej kozmetickej taštičke. Ja používam špirálu od značky Miss sporty a je vode odolná. Veľmi mi vyhovuje to aký je ten štetec (neviem ako to nazvať) hrubý. Pretože mne spraví krásne mihalnice keďže ich mám celkom dlhé.


Balzám na pery. Ja používam balzám od balea a veľmi mi pomáha. Ako som spomínala v inom článku tak cez takéto počasie a keď sa vlastne blíži už zima mám veľmi popraskané pery a väčšinou mi z nich aj občas krv trošku potečie čo nenávidím. :( 


Rúž na pery. Ja nosím v taštičke 3 rúže a to preto že si dám vždy rúž na ktorý mám náladu. :) 
Sú to teda tieto 3- Alverde,Miss sporty a Avon. 

Komentáre

  1. Pekný článok :) ja milujem Balea balzamy :3 :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem :) Balea je podla mna v tomto super :3 neviem si od nich vynachvalit balzamy :3

      Odstrániť
  2. Veľmi pekne spracovaný článok :) ja so sebou tiež nosím viacero rúžov a bez balzamu na pery sa nepohnem ani na krok :)

    http://alexasevcik.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. články ktoré by som chcela neustále a vždy sú hauly takže tie keby robíš aj každý deň veľmi by ma to potešilo :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super článok. :) No ja by som privítala veľa new in, milujem okukávať čo si kto kúpil! :D
    www.sophiemedvid.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Od značky VeryMe som mala make-up :) Špirálu mám asi tú istú a je úžasná

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja si ju chvalim :) a very me je znacka od oriflame a to ked mam nieco od nich tak vzdy sa mi to moc paci a chvalim to :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára