Ako vyzerá môj kútik po zmene.

Ahojky. Dnes tu je článok o tom ako vyzerá môj kútik po zmene. Môj kozmetický kútik a  polička ktorú mám pri posteli. 

Kúpila som si také šuflíčky na kolieskach a tam som si uložila kozmetiku. 
Dúfam že sa bude článok páčiť. :) 

Skrinka pri posteli obsahuje: 
Z ľavej strany: 
Knižku,lieky a mastičky,nejaké nádobky.
V zadu: 
vzorky voňaviek a slnečné okuliare.


Spodná časť:
Z ľavej strany: 
Košíček s lakmy na nechty a hore je maska na spanie a druhú košíček nejaké hovadinky. 

Moje šuflíky:
Vrchná časť 
Ľavá strana:  
Štetce na tiene a na pery,hubka z mora,špongia na zotretie si masky z tváre,beauty blender,kabuky štetec. 
Uprostred:rúže na pery a lesky. 
pravá strana štetce na púder,korektor,makeup,lícenky a bronzre. 

Prvý šuflík. 
Vzadu: 
špirály-vodeodolné a farebné. 
Vedľa makeup od oriflame a alverde. 
v predu:bronzér,púdre,BB cream,lícenky a korektory. 


Druhý šuflík: 
v zadu: 
ceruzky na oči,zrkadielka 
v predu: očné tiene malé paletky a veľká paletka. 

Tretí šuflík. 
v zadu: 
krabička so špongiami na makeup,púzdro na štetce,nádobka,pohárik s obalmi na štetce,maska na pleť. 
V predu: 
odličovacie obrúsky,pod nimi vzorky, a balzámy na pery. 

Šuflíky na krabici:
Prvý: gumičky,čelenky a sponky. 
Druhý: krém,peeling od essence,uteráčik,čistiace pásiky na tvár essence,eye roll on essence. 
Tretí: časopisy,tetovanie na pery. 




Už tu raz taký podobný bol ale keďže som si to trošku upravila tak som sa rozhodla vám to ukázať a chcela by som vedieť ako by ste si to vy zariadili. :)

Komentáre