Svadba 27.9.2014

Ahojky. Na facebooku ktoré ma máte isto viete že som bola na svadbe. 
Chcela by som vám o nej niečo napísať. A prosím prepáčte za fotky a za tu ich kvalitu ale naozaj sa to inak nedalo. :( 

Ako prvé by som chcela zhodnotiť nevestu. Bola prekrásna. Mala dokonalé šaty a vyzerala ako princezná. Vlasy mala jednoducho v zapletanom cope ale mala to také nadvihnuté ako keby. A samozrejme závoj nesmel chýbať. 

Ženích. Obyčajný čierny oblek a vlasy urobené ako gentleman. 

Najsmutnejšia časť bola asi odobierka od rodičov. Všetci sme plakali a vážne to bolo prekrásne. Sem tam zaznelo niečo vtipné ale sama som si povedala že takéto nechcem zažiť asi pretože by som plakala ako malé dieťa. :D 

Obrad: farárko si dal na čas a obrad sa začal o 20 minút neskôr než mal. Najkrajšia časť obradu? Samozrejme keď si povedali áno. Chcelo sa mi plakať ale udržala som to v sebe. 
Po obrade nastal čas papania. Väčšina ľudí sa moc nenajedlo ale mne to bohato stačilo. Ryža,zemiaky a dva druhy mäsa. 

A teraz to najlepšie. Živá hudba. Tancovali sme ako bláznivý hlavne s priateľom. 
Potom sme si šli dať niečo papať a ja som sa hrala že zdravo papám a tak som si naložila dva malinké rezníky a veľa zeleniny či už normálnej alebo dusenej. Bolo to vynikajúce. :P 
A znovu sa šlo tancovať. 

Záver: Svadba bola asi najkrajšia na akej som kedy bola. Veľmi sme si to tam užili mali to naozaj prekrásne urobené. Veľmi rada by som sa ešte takejto svadby zúčastnila a raz by som chcela aby aj moja bola taká.

PS: prišli sme domov o 5 ráno a na druhý deň sa išlo na jarmok. :D 

A teraz fotky:
Ja Deniho mamina a Deni
S nevestou Ivetkou. 
Priateľ,nevesta a ženích. 
Ženích  Lacko a ja. 
Svietnik ktorý sa nachádzal na každom stole. 
Ja a môj priateľ. 

Komentáre

Zverejnenie komentára