Prax,prax a prax.

Ahojky a krásny večer vám prajem. Tak čo ako zvládate školu? Ja celkom fajn a dá sa to prežiť. Zatiaľ som mala 2x prax a to poobednú a rannú. Bolo to úplne super, Na prvej mi majsterka vytrhala a nafarbila obočie a na druhej sa o mňa postarali naše kolegyne od vedľa kaderníčky. 
S babami si super vychádzame a sú super. Rada by som vám sem dala pár fotiek z praxového dňa a potom trošku z poobedia.
PS: S frajerom sme si vzali z útulku psíka a máme z neho obrovskú radosť. Moc ho ľúbime a je to naše zlatko. :* 
A teraz vám ukážem tie fotky. 
PS2: Niektoré fotky budú z instagramu tak prepáčte za kvalitu. 


Čakala som kým prídu baby a popíjala si čajík. Samozrejme som hrozne šikovná a spálila som si jazyk. :/ 


Baby prišli a šli sme sa prezliecť. Chvíľku sme kecali a potom sme šli na prevádzku. A ja som sa o asi 3 hodinky vybrala ostrihať a urobiť niečo s vláskami. 

A tak mi natáčala kamoška vlasy. :D Áno bola pri tom aj srandovná debata. :D 


Po praxi som sa vybrala za priateľom ktorý končil v práci o hodinku neskôr ako ja a spapala som si obedík na benzínke. A čo som mala dobré? 
Pizza štangle. A pri počúvaní hudby som si spríjemnila obedík. 
 A potom som si urobila foto :D Chýbajú mi takéto natočené vlásky. :( 
Keď priateľ skončil šli sme pre psíka a k vode za kamarátom. :) 
 Potom sme tam už len zostali a chlapci sa trošku zabávali a my s Bojarom sme sa na nich pozerali, :D :) 

Komentáre

  1. Pejsek je nádherný :)

    http://nela-prochazkova.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ty vlnité vlásky Ti sluší:)
    franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Oh! tak strašně ti to na fotkách sluší :) a ten pesan je ňuňí! :3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne, že ste si adoptovali psíka. Ešte na strednej som robila dobrovoľníčku v útulku. Veľa ľudí má žiaľ predsudky voči psíkom, ktoré v útulku sú, ale ja som ich vždy všetkých milovala. Sú to zlatíčka :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára