Photo by Sandra Kisić

Ahojky. Dnešný článok bude o Sandre Kisić. 
Je to blogerka ktorá má blog už hrozne dlho. Veľmi sa mi páči a ona má dokonalý štýl. 
Ale teraz niečo o tom čo som ja s ňou zažila. 
Bolo to v Chorvátsku v roku 2012. Ona bola delegátka a mala na starosti turistov z Českej republiky. 
Ja som sa s ňou spoznala cez nášho slovenského delegáta. Raz sme šli spolu von a fotili sme. Fotky vám sem dám. 


Určite si pozrite jej blog veľa sa odtiaľ dozviete rovnako aj naučíte. Má úžasné názory na všetko. Myslím že bloguje od roku 2010. Precestovala už toľko miest,nafotila už toľko fotiek a preskúšala už toľko oblečenia. Ale čo je na nej najlepšie sú jej vlasy. 
Bežte na jej blog naozaj je skvelý. 
A teraz už na fotky. 















Komentáre

  1. jaká chudučká, tie nohy !!! :O :3 a vyzeráš úplne inak, tie vlasy teda ale teraz ti to svedčí skôr :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krááásné fotky! :) Taky se snažím něco vyčarovat s (sice starší) zrcadlovkou :)

    http://stolen-feeling.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára