New in September

Ahojky mám tu pre vás nákupy za mesiac September. 
Za tento mesiac som moc toho nekúpila pretože som musela dať veľa peňazí do školy. Tak aj preto tento článok robím takto skoro. Ak by sa mi nejaký nákup naskytol urobím článok o ňom. :) 
Ideme na to. 

Zašla so do New yourker. Mali výpredaje tak som to hneď využila a poviem vám som moc spokojná s nákupom. Tielka stáli len 1€. 

A v New yourker som si našla krásne kraťasy stáli ma 3€ tak som ich hneď vzala. A boli posledné takže som šťastná že som si ich ja schmatla. 

Zašla som do Tally weil kde som si kúpila krásnu šatku a legíny ktoré sú dokonalé. 

Dlho som si nekúpila žiadnu knižku tak som zašla do kníhkupectva a vybrala si dokonalú knihu. Volá sa Krásni a Mŕtvi. Je skôr pre takých ktorý zbožňujú twilight a duchovia. :) Čo je moja srdcovka.

Zašla som do DMka kde som si našla dve vecičky od essence. Aj jedná aj druhá stála 1,29€. Mali dopredaj. Jedno je na kruhy pod očami a druhý je peeling. :) 

V Dmku som si kúpila ešte pinzety na prax. Teda jednu a druhú v takom lacnom obchode. :) 

A včera mi prišla moja objednávka z Be angel kde som si kúpila paletku očných tieňov. Stála 17€ a má 120 farieb. :) Teším sa ako s ňou budem líčiť. Je perfektná.

Posledná vec ktorú tu mám sä topánky ktoré mi mamina kúpila. 


Komentáre

Zverejnenie komentára