New in September 2

Ahojky. Mám tu pre vás druhú časť nákupov za september. A chcem sa vás opýtať či chcete video ako skladujem kozmetiku po novom? :) Sú to síce len 3 šuflíčky ale dalo by sa to dať na video. :)
Veci ktoré som si kúpila nieje veľa :). Snáď sa bude článok páčiť a prajem vám krásny deň. 


27.9. Idem na svadbu a nutne som potrebovala nejaké slušné topánky. Tie ktoré ma sledujete na instagrame ste ich už videli. Sú bledo ružové a veľmi pohodlné. Kupovala som ich v deichmane. Pekne mi sedia na nohe a budú krásne k rifliam ružovému kardiganu a k ružovej kabelke.  Cena 20€


Ako ďalšie som nutne potrebovala čisto biele tričko do školy na prax. Ale určite si ho dám aj pod kardigan. :D Nie len na prax. Je z Takka. Cena 4€


Potom sme boli v Jysku a tam som si kúpila konečne šuflíčky na kozmetiku. ( neviem to pomenovať) 
Večer som to skladala a bála som sa že to bude hrozné ale takéto skladanie sa nezaobíde bez zranení. Pricvikla som si len prst ale štípalo to poriadne. :( A bola som statočná a neplakala :D :D :D. 
Cena 25€



Navštívila som čoko čajovňu ktorá je u nás v Pieštanoch a vyskúšala perfektný sypaný čajík. neviem už aká to bola príchuť ale bol DOKONALÝ. Mohli ste čoko čajovňu vidieť v mojom článku foto vlog. A tam som si kúpila rozťahovák do uška. Už ho mám asi na 12mm roztiahnuté. 
Cena 0,80€




A ešte som potrebovala zošity do školy. Cenu radšej nepoviem lebo by ma znovu hodilo o zem :(. Ale sú krásne  a hlavne potrebné.

Komentáre

Zverejnenie komentára