Moje vlasy.

Ahojky. Krásny večer vám prajem. Dnes tu mám pre vás 6 fotiek kde vám chcem ukázať svoje vlasy. Ako som ich mávala niekedy ostrihané alebo nafarbené. Dúfam že sa článok bude páčiť a možno sa nejakým strihom necháte aj inšpirovať.






 Takéto vlasy som mala asi za posledné 3 roky. 

Komentáre

  1. Páni.. Docela velké změny.. :O =)
    Ale na té poslední ty dlouhé se mi líbí prostě nejvíc! =)

    - http://blogilateskaty.blogspot.cz =)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Obdivuji, že nemáš strach. Já jsem se vždycky bála změn a do teď se to nezměnilo. No mě se asi nejvíce líbí varianta 2. a poslední fotky. :)

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru nebojim :) robim si z vlasm co ma napadne ;) A dakujem ti moc :)

      Odstrániť
  3. Nemáš ich po farbení oslabené? :) Alebo pouŽívaš niečo špeciálne? :)

    www.veronikanemethova.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nemam ich moc oslabene :) a pouzivam len sampony od schauma :) ci ako sa to pise :) ten ruzovy je uplne perfektny

      Odstrániť

Zverejnenie komentára