Chystám sa na prax.

Ahojky. V tomto článku vám ukážem čo si musím nosiť na prax. A .

Ako prvé si urobím niečo na papanie. Nemôžem tam byť 6 hodín bez jedenia. A hlavne čo si musím pribaliť je voda. Dnes to bude aj menší recept. Robím si totižto tortilu.
Budeme potrebovať:Hlávkový šalát,rajčiny,uhorku,reďkovku,tatarku,šunku a tortilu.


Ako prvé si vezmeme tortilu a dáme na ňu tatarku na ktorú ešte položíme hlávkový šalát.

Potom tam postupne pridávame rajčiny,redkovku,uhorku a šunku na vrch.

 Potom už len stočíme ako palacinku a vložíme do misky alebo rovno na tanier.

K papaniu si pridám už len vodu a desiata hotová.

Papať som hodila do chladničky a šla na notebook a dala si čajík.



Keď som si dorobila papať hodila som sprchu a začala som sa obliekať pretože mi nezostávalo moc času.



Tu vám ešte ukážem veci potrebné na prax.
Oblečenie: Biele nohavice,biele topánky a polokošelu. Tú ešte nemám a tak som si vzala čierne tielko.

Potom tu mám kozmetické veci a to:
Paletka,štetce a pinzety.




A hurá na prax. Môj outfit. :D

A jedna fotka z praxe. Papali sme :D moc nám chutilo. :D

To je všetko k dnešnému foto článku. :) Dúfam že sa páči a zanechajte mi komentáre budem rada.

Komentáre

  1. Vysvetli mi jednu vec - prečo mňa nikdy nenapadlo urobiť si na desiatu tortillu? :D
    Inak musíte na praxi používať vlastné líčidlá? :-O

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára