TAG-v perinách.

1. Bez čoho nejdeš do postele ?
Pyžamo a áno som divná ale macíka. Bez neho nezaspím. A musím mať ešte svoju ružovú poduštičku.
2. Zvodné či pohodlné pyžamo ? 
Dá sa aj žiadne? :D Ale nie asi pohodlné. 

3. Čítaš si pred spaním ?
Občas keď je čas. To sa stalo až 2-3krát. :D
4. Kozmetický rituál ?
Vyčistiť pleť,dať pleťovú masku,zúbky umyť a spinkať.

5. Piješ niečo pred spaním ?
Čajík.

6.  Chrápeš ?
Frajer hovorí že áno. :D Ale mne sa to nezdá. :D

7. Raňajky do postele ?
Ak som sama áno. Ak je tu drahý tak jemu nosím raňajky do postele. :D
Dobrú nocku všetkým a krásne sníčky. 

Komentáre

  1. Ja chápem iba keď som chorá (tiež mi to prezradil môj) ale že poriadne horšie ako chlap :-D no ja skôr iba rozprávam zo sna, to mi hovorí každý ale ešte nikto nestihol vypočuť čo hovorím alebo si to do rána nezapamatal :-D no raz ci tri krat som sa sama na svoje monology zobudila :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D :D :D zevraj aj ja hovorim zo sna :D ale nepocula som sa este :D a ze minule som chcela od deniho rukavicu :D :D :D

      Odstrániť

Zverejnenie komentára