Spolupráca-Kvalitnakozmetika.sk

Ahojky dievčatá. 
Mám tu pre vás nový článok. Je to spolupráca s kvalitnakozmetika.sk. Tento eshop nájdete na tejto adrese: http://www.kvalitnakozmetika.sk/ 
Mňa na tomto eshope ako prvé oslovil jeho vzhľad a horná (titulná) fotka. 
Je tam naozaj krásna a kvalitná kozmetika. Oplatí sa určite pozrieť a aj objednať si. :) Nájdete tam všetku kozmetiku,štetce,kozmetické kufríky, make up organizéry...

Ako je to s poštovným? 
Slovenská pošta.
Ak máte nákup do 60eur:
Kuriér DPD- tovar odosielaný
na dobierku 4,50 €
 Kuriér DPD- tovar odosielaný na dobierku s možnosťou platby kartou kuriérovi 5,00 €
Kuriér DPD- platba tovaru vopred na náš účet vedený v Tatrabanke 3 €

A ak máte nákup nad 60eur:
Kuriér DPD- tovar odosielaný
na dobierku:zdarma
Kuriér DPD- tovar odosielaný na dobierku s možnosťou platby kartou kuriérovi: zdarma
Kuriér DPD- platba tovaru vopred na náš účet vedený v Tatrabanke: zdarma

Poštovné do Českej republiky:
Platba tovaru vopred na náš český účet vedený vo Fio banke
Kuriérom DPD 7€
Platba tovaru pri prevzatí tovaru- tovar odosielaný na dobierku
Kuriérom DPD 9€

Slovenskou poštou:
Platba tovaru vopred na náš český účet vedený vo Fio banke 5,50€
Platba tovaru pri prevzatí tovaru- tovar odosielaný na dobierku Nie je možné

A teraz už k produktom ktoré mi poslali. 

Prvý je BB cream. Mal by to byť ten natural.
Je to od značky Fräuelin. Túto značku vôbec nepoznám tak som rada že ju môžem vyskúšať. 
Dodá pleti svieži a prirodzený vzhľad bez zaťaženia. Pleť by po ňom mala byť hydratovaná a pružná. Má SPF30 ktorý chráni pokožku pred poškodením spôsobeným UV žiarením.
Obsahuje extrakt zo ženšeňa, ktorý zlepšuje krvný obeh a revitalizuje kožné bunky pre zdravú a ružovú pleť.
Dobre sa rozotiera a pekne mi drží na pleti. Na eshope ho majú kratšiu dobu. 
Dobre na ňom drží púder a budem ho skôr používať v zime, keď mám bledšiu pleť.
Má krásne balenie. A je ho tam 30ml. 



Druhá vec ktorá mi prišla bol rúž. 
Hľadala som ho na eshope ale bohužiaľ som ho nenašla. Má peknú farbu ale neviem aký je to odtieň. Je tak isto od značky Fräulein. Páči sa mi jeho balenie a ten nápis na ňom. Love Mack Lipsticks with your sexy kiss. :3 
Určite ho budem nosiť či teraz v lete ale aj v zime. 



Chcem sa moc poďakovať eshopu kvalitnakozmetika.sk za krásne produkty. 
Určite sa pozrite na ich eshop a myslím že si tam vyberiete krásne veci. 
Ahojky

Komentáre