Nočné myslenie.

Ahojky. Alebo skôr krásna noc. Tento článok bude o mne. O tom ako som na tom bola keď som bola mladšia a hlúpa. Tento článok ma napadol keď som počúvala pesničky ktoré sú celkom smutné. Asi 2roky dozadu som mala dosť zlé obdobie ktoré nechcelo skončiť. Či už to bola škola alebo ľudia okolo mňa. Nemala som skoro žiadne kamarátky,celé dni som presedela doma za notebookom a písala s ľudmi  ktorých som ani nepoznala. Nevedela som či im môžem veriť. Ale aspoň jednému človeku som verila. Písala som to ako moc som sa trápila,ako som už nevládala sa postaviť zo dna a šplhať sa na vrchol. Nemala som žiadne sny ani túžby. Môj život bola smiešna paródia. Ale sama ani neviem na čo. Ak som šla von tak to bolo za tými nesprávnymi. Ak to boli dievčatá samá faloš,ohováranie a ja som už proste nevládala. A ak to boli chalani s tými sa dalo ale bohužiaľ nesprávna partia. Keď som sa na seba pozrela do zrkadla na vonok som videla padlého anjela,ktorý sa zatúlal niekde v nesprávnom svete a nedokáže sa oslobodiť zo závaží ktoré ťahá za sebou. Ako ten rok pomaly plynul a to vám poviem bola to naozaj dosť dlhá doba. Ja som padala a padala na dno. Neverila som že sa  z neho dostanem a z padlého anjela sa stane len anjel bez závaží a utrpenia. Všetko sa začalo obracať na dobré keď som si našla Deniska. Pri nom som zistila  že rýchlo stúpam na vrchol po ktorom som tak strašne moc túžila, ale neverila v neho. Anjel konečne povstal a uvidel ten svet po ktorom túžil. Anjel má pri sebe ochrancu aj keď sám je ochranca. Žiadna tma iba slnko a rozkvitnutá lúka. Zbadala som svetlo života.
Prepáčte za trochu depresívny článok ale chcela som vám tým povedať že aj to najhoršie raz skončí a začne sa niečo krásne. Dúfam že mi zanecháte komentáre aký bol podla vás článok.
Dobrú noc vám prajem.
Betty

Komentáre

  1. Po přečtení článku jsem myslela, že to píšeš za mě:O - ani nevím, co napsat, vyrazilo mi to dech...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherně napsané!

    http://nela-prochazkova.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pekny clanek, myslim, ze ti vsichni rozumi, protoze takovymhle obdobim si projde snad kazdy. nejtezsi na tom je nevzdat to a to jsi dokazala, super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne napísané :O...fakt úžasný, povzbudzujúci článok.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára