New in August

Ahojky mám tu pre vás nový článok New in August. Od tohoto  mesiaca sa to nebude volať nákupy za ten a ten mesiac ale new in august,september atď. Kupovala som oblečenie do školy. Niektoré veci ste už mohli vidieť v článku outfit. Nechcem sa tu nejako rozpisovať,tak vám začnem ukazovať čo som si kúpila. 

Na začiatku mesiaca som bola s mojom sesternicou na nákupoch. Veď to poznáte,dostanete peniaze a ide sa všetko minúť. :D Ja som si kúpila pár vecí na oblečenie,nejaké doplnky do domácnosti a 2 asi veci do školy. 
Tu je môj nákup. 

Ako prvé som behla do Pupa  Milano. Tam som si kúpila lak na nechty kde mám aj taký prášok. Skúšala som si ho dať. Ako lak je super ale keď si tam dám ten prášok tak sa mi to hneď zašpiní. :( 
A ešte som si tam kúpila taký rozdeľovač(alebo ako to nazvať) na nechty  keď si ich lakujem na nohách. (áno píšem ako Maďar)

Potom som zašla do 'New Yourker' a tam som si kúpila dve veci. Na jednú vec som čakala asi 2mesiace kým ju dajú do zľavy. Z 8€ na 1€. Prečo nie? :D A sú to ponožky ktorým sa nedalo odolať. Sú proste dokonalé podľa mňa. :3 Láska na prvý pohľad. (píšem o ponožkách ako keby o nejakom človeku :D) 
A druhá vec ktorú som si kúpila je ružový kardigan. Stál 7€ a je perfektný. Vždy som taký chcela. 


Môj nákup pokračoval v Tescu. Tam som si kúpila pár naozaj blbostí. :D To je tak keď ideme so sesternicou samé nakupovať. 
A čo som si kúpila? 
Najprv som zavítala do Jysku. Tam som si kúpila vankúšik. Bol lacný takže nekvalitný,ako som si myslela. Ale keď som si naň ľahla tak som myslela že už nikdy nedám z neho hlavu dole. :D 
Kvalita fotky viem že nič moc. Prepáčte. :( 

Naša cesta pokračovala už do Tesca a nie do bočných obchodov. 
Tam som si kúpila zápisník s kravičkou :3 strašne je chutnučký. Potom dve misky. V jednej mám cereálie a v druhej budem nosiť niečo do školy. A zabudla som že v Kik som si kúpila nádobku kde sa dáva káva ale ja si tam dávam čaje. 


O asi dva týždne sme šli s maminou do Trenčína. 
A tam som si kúpila celkom dosť vecí. 
Najprv sme zavítali do Reservedu. Tam som si kúpila krásne pyžamko. Hello Kitty. :3 

Odtiaľ sme šli do Cropp Townu a tam som si kúpila 3veci. Konečne som si kúpila rifle,bundičku a svetrík. Moc sa mi všetky veci páčia ale asi najviac tá bundička. Som z nej nadšená. :3 

Konečne som zašla do H&M. Mali tam dokonalé podprsenky. Samozrejme v zľave a jasné že iné veľkosti akú mám. :D Zákon schválnosti. Ale ja šikulka som si našla svoju veľkosť a dokonca krásnu podprsenku.  Jedna nevýhoda je že ma tá čipka moc škriabe. :( Ale nosiť ju budem určite. :D

Obchod ktorý som nemohla vynechať bol Gate. Do školy som potrebovala nejaké biele tričko. Samozrejme že som si ho tam našla. :) Jediný obchod. Môj záchranca. A keď som sa tam už tak prechádzala našla som krásne balerínky.Vždy som také chcela. :3 A konečne ich mám. 

Spomenula som si že zháňam nejakú normálnu tašku do školy. Keď budeme mať málo hodín atď...
Našla som si jednu moc krásnu. Je s Hausu a stála 20€. Táto cena sa mi zdá dosť dobrá na túto tašku,pretože som videla podobné a o dosť drahšie. 

A posledný obchod ktorý som navštívila bolo DMko. Samozrejme čo iné než gél na holenie. :D Na ten sa nesmie zabúdať. 

A znovu nákup v Tescu. Tento krát v Novom Meste nad Váhom. Tam som si kúpila len dve veci. Fotorámik do ktorého si chcem dať fotku s mojim miláčikom. A druhá vec je zakladač na moje blbosti do školy. :) 

A druhý krát znovu som bola v Tescu a to u nás v Pieštanoch. Tam som si potrebovala kúpiť nový sprcháč. Samozrejme že som si zobrala od Dove a ešte k tomu bol v zľave. Takže 1,69€. Zobrala som si Limetku. Krásne vonia a určite môžem doporučiť. 
Pri pohľade na svoje nechty som pochopila že to chce odlakovač. Našla som od essence ktorý je dokonalý. Síce som si vzala taký ktorý odstraňuje ozdôbky na nechtoch. Bála som sa že si s tým neodlakujem normálny lak,ale odlakujem ho s ním ešte lepšie než s druhým odlakovačom. 





29.8.Sme boli s maminou na nákupoch v Trenčíne.
Hneď ako sme prišli tak sme navštívili Cropp town. Tam som si kúpila pohodlné tepláky ktoré si dám napríklad do školy alebo keď pôjdem niekam na prechádzku.

Ako prvá vec ktorá ma z nákupu moc teší je nákup od značky Yves rocher. Pani predavačka bola hrozne milá a aj som sa rozhodla si tam založiť zákaznícku  kartu. A čo som si tam kúpila? Mali akciu 3 sprchové géli za cenu dvoch..Samozrejme som hneď brala.Jeden si vzala mamina a dva mám ja. Pani nám dala k nákupu tašku,vzorky a nejaké časopisy a letáčiky.

Potom sme sa zastavili v New yourker a tam som si kúpila 4 veci. Ale vec ktorú som s maminou najviac potrebovala tak tá tam nebola. :(. A kúpila som si krásne spodné prádlo,lambádovú podprsenku a tielko ktoré má chrbát prestrihnutý a je spojený s mašličkou.


Presunuli sme sa do DMka a tam som zbadala výpredajový vozík. Našla som si tam krásny makeup od Alverde za 2€ no nekúp to :D. Hneď som si ho vzala a som s ním strašne spokojná.


A posledný obchod v ktorom sme sa zastavili bolo H&M a tam som si kúpila gumičky do vlasov na ktorých sú mašličky.

Z nákupu v obchodnom centre sme sa presunuli do Tesca a tam som si kúpila pár vecí do školy a pohodlné papučky.


Prepáčte mi za kvalitu niektorých fotiek ale ani telefón a ani foták mi to nechceli pekne odfotit. Neviem čo je to s nimi :( 

Komentáre