LIEBSTER AWARD

Ahojky mám tu pre vás LIEBSTER AWARD.
Samozrejme je to pre mňa obrovská novinka o ktorej som nikdy nepočula. 
Pravidlá. 
1.Poďakuj sa blogerovy,ktorý ta nominoval. 
2.Napíš 11faktov o sebe.
3. Odpovedz na 11otázok,ktoré si od blogera dostal.
4.Nominuj 11blogerov s menej než 200odberateľmi.

Nominovala ma Nikola Holková z beautybubblesk.blogspot.sk
Ďakujem ti Nikuš.

11 Faktov o mne.
1.Chodila som do Základnej umeleckej školy.
2.Znovu idem do 1ročníka. Prestupujem :D
3.Mám 16rokov.
4.Milujem motocross,blogovanie a chytanie rýb.
5.Jazdila som bikros.
6.Mám toho najúžasnejšieho chlapca na svete.
7.Môj najdlhší vzťah je rok aj dva mesiace. :D
8.Milujem videá na youtube.
9.Chodím do posilky.
10. Zrazilo ma auto :D.
11.Milujem psíkov a dávanie rybkám noštek noštek. To sa dáva pre pochopenie malým deťom. :D Ja to dávam rybkám ktoré majú noštek.(nebojte som v pohode) :D  Ak chcete vidieť aká to je tak tu ju máte:


  11.Otázok od blogerky Nikolky.

1.Akú farbu rúžu by si si nikdy nedala? 
Oranžový. 

2.Podarilo sa ti niekedy kúpiť si make up.ktorý mal úplne zlý odtieň?  
Ešte vôbec nie. 

3.Máš obľúbenú vôňu? 
Fialky alebo ruže. 

4.Vedela by si si predstaviť žiť v koži iného človeka? Kto by to bol?
Možno nejakej celebrity. :D Napr. Demi Lovato. :D

5.V akom oblečení sa cítiš najlepšie? 
V domácom. Tepláky,široké tričko a teplé ponožky. :D A cez leto tričko a kraťasky.

6.Aký máš názor na solárium? 
Nebola som v ňom tak neviem posúdiť. :) 

7.Kde by si v budúcnosti chcela žiť? 
Niekde v zahraničí. Napr. Kalifornia. 

8.Máš nejaký nesplnený sen? 
Áno. Ale ten prezrádzať nebudem. :) :3 

9. Skúšala si kontúrovanie tváre? Ak áno ako to dopadlo? 
Nikdy v živote. :D 

10.Dala by si sa nahovoriť na skok padákom? 
Ja som extrémista tak prečo nie? 

11.O čom všetkom je tvoj blog?
Asi naozaj o všetkom. :D

 Moje otázky.
1.Prečo si sa rozhodla založiť si blog?
2.Kde berieš inšpiráciu na články? 
3.Aký je tvoj denný makeup?
4.Tvoja obľúbená pesnička?
5.Obľúbený blogger?
6.Akú špirálu použivás?
7.Tvoja obľúbená farba ?
8.Koľko máš rokov?
9.Ako si užívaš leto?
10.Do akého ročníka ideš teraz?
11. Obľúbený outfit?




11Nominovaných blogeriek. 




Komentáre

  1. Super dakujem, ze si sa zapojila :) je to mile a dufam ze sa v tej kalifornii stretneme :D tiez by som tam chcela byt :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dufajme :) inak pridaj si ma na facebooku prosim :) najdes ho tu na mojom blogu :) chcela by som sa ta nieco opytat :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára