Ahojky

Ahojky dievčatá.
Aký máte večer ? U mňa sa celkom dá ale ta ukrutná nuda ma zabíja. Začínam si uvedomovať pomaly ale isto že už len necelý mesiac a ideme znova zasadnúť do školských lavíc a 10 mesiacov sa trápiť. 
Keďže idem znovu do prvého ročníka tak sa aj celkom teším. Ale naozaj len celkom. Tú školu poznám už moc dobre a aj učiteľov. Veľmi sa teším na niektoré predmety. A na aký odbor vlastne idem? Kozmetička. Mala som už ísť minulý rok ale neotvárala sa tak som šla zatiaľ na iný a počkala si na tento. Som zvedavá na nové spolužiačky ale mám trošku zmiešané pocity. Sama neviem ani čo mám očakávať na odborných predmetoch. A hlavne som hrozne zvedavá na kolektív. 
Ale najhlavnejšia vec ktorú chcem potom zaviesť na blogu budú fotky zo školy. Moje líčenia alebo ak už pôjdeme na beauty alebo súťaže tak určite budú fotky. Chcela by som byť vo svojom odbore dobrá a aspoň sa umiestniť na súťažiach. 

Na blogu môžete očakávať tento mesiac článok: späť do školy, mega nákupy za mesiac august a spoluprácu. Aké články medzi tým vymyslím tak to naozaj neviem a nechcem vám tu klamať.
Možno budem sama doma s priateľom 10dní tak ak chcete s každého alebo každého druhého dňa
 urobím článok. 

A ak by sa vám chcelo posielajte mi na mail fotky vašich raňajok,obedov alebo večere a napíšte mi postup ako ste to robili. Môj mail elizabetbednarova@centrum.sk. Chcem urobiť taký papací článok s fotkami od vás.

Čo by som vám tu chcela ešte také povedať je že užívajte leto ešte naplo ako sa len dá.  A prosím napíšte mi komentáre aké sú vaše pocity že už len necelý mesiac. :) 
Ahojky vaša Betty.

Komentáre

  1. já se do školy i docela těším :D jdu do třeťáku (fakt, že za rok maturuju mě strašně znepokojuje), pokud se mi podaří projít pohovorem tak na měsíc odletím do portugalska, pak taky máme na škole každoroční akce jako miss reneta, různé reprezentační soutěže, na konci třetáku pojedu na turisťák k moři do Itálie. Hádám, že ten rok docela rychle uteče. franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to mas veru super skolsky rok :) prijala by som aj ja taky :)

      Odstrániť
  2. Bože, mňa čaká peklo... budem deviatačka, takže najprv komparo, teda príprava na testy a potom MONITOR. A ak ho nespravím na 90 percent a viac tak prijímačky na strednú. Samé testy a stres :O dúfam, že to nejako prežijem. Napokon, všetci si tým už prešli, alebo ako ja, ešte ich to len čaká :'(

    justforher.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D aj ja som sa bala a stresovala :D ale kaslala som na to a aj tak som to urobila :D jednoducha vec a dost :D zbytocne sa stresujes ;)

      Odstrániť
    2. Ja viem, ja stresujem zo všetkého, takže mám dosť veľkú nevýhodu :D ale tak, dúfam, že to bude v pohode...

      Odstrániť
    3. Nesmies stresovat lebo to potom nezvladnes :)

      Odstrániť
  3. Ahojky :) uz som ho robila :) ale dakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára