Abeceda vecí ktoré mám rada. G-L.

Ahojky. Mám tu pre vás ďalšiu časť článku abeceda veci ktoré mám rada. Dnes to bude od G po L :)

G-Google. Prečo práve google? Nájdem tam vždy všetko čo potrebujem. Či už je to pri písomkách alebo keď varím. :) Proste všetko tam nájdem. 


H-Hudba. Bez nej veru nežijem. Milujem hudbu. Je to niečo čo ma ukľudňuje. Asi každý poznáme to že sluchádka do uši a sme v inom svete.


I-Instagram. Instagram je skvelá vec. Môj instagram nájdete Tu . Pridávate tam fotky zo svojho života. Dávate druhým inšpiráciu možno aj z nich. :) 


J-Jar of Hearts. Správne čítate. Je to pesnička od Christina Perri. A tá pesnička je úžasná. Práve ju počúvam a neskutočne moc sa mi páči. :3

K-Kontrafakt. Obaja rodáci sú z môjho rodného mesta a neskutočne dokonalo repujú. Nieje to niečo čo sa nedá počúvať. Ale niečo čo by som dokázala počúvať celí deň.


L-Láska. Najdôležitejšia vec v mojom živote. Nedokázala by som bez nej žiť. Ja svoju lásku mám a je to najkrajší pocit na svete.




Komentáre

  1. Hudba, Instagram, Kontrafakt, Láska super<3
    Nominovala jsem tě do Liebster Award TAGU^^ http://sabiney.blogspot.cz/2014/08/liebster-award-tag.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. na mém blogu probíhá giveaway o shiseido kosmetiku, jestli máš zájem, zapoj se :) http://before-it-all-explodes.blogspot.cz/2014/08/shiseido-giveaway.html#more

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára