Trošku o dnešku+fotky

Krásny večer. Mám tu kratučký článok s pár fotkami. 
Dnes som šla do mesta. Trošku nakupovať. Bola som s mojou 11 ročnou sesternicou. 
Samozrejme že sme si kúpili blbosti,ale to vždy keď sme spolu to tak dopadne. :D 
Ale čo som rada že som si kúpila misku. Jednu na cereálie a druhú na ovocie atď. 
Všetok nákup uvidíte v nákupoch za mesiac August. :) Pretože to neboli jediné nákupy za tento mesiac.
Po ceste k priateľovi som si pofotila prírodu v meste. 
Poobede sme šli s priateľom na ryby a ja ako vždy som si dala na zem spacák a spinkala. Cca hodinku a pol až dve. :D Menší šlofík.
Konečne si ležím doma v postieľke a o chvíľu spinkať. Prajem vám dobrú noc a krásne sny. :) Užívajte prázdnin. Zajtra bude nový článok. Spolupráca ale neprezradím ešte s kým. 
Ahojky :) 










Komentáre

Zverejnenie komentára