Spolupráca-Piercingate

Ahojky dievčatá. 
Dnes tu mám pre vás recenziu na Piercingate. Je to internetový obchod,čiže e-shop. 
Poslali mi 3 produkty ktoré som si sama vybrala. Táto recenzia bude trošku iná,pretože vám prezradím ako začať si pomaly rozťahovať ucho na tunel. Polka článku teda bude o obchode a polka o tom ako začať. 
Dnes mi prišiel balíček ktorému som sa moc potešila,pretože som vedela čo to je. Hneď som to nedočkavo otvorila a moc som bola happy. Našla som si tam veci ktoré som si vybrala a vyzerajú omnoho krajšie na živo než na obrázku. Vec na ktorú som sa moc tešila je nový tunel do ucha.
Spolupráca bola s nimi veľmi super. Na každý mail mi odpísali bez problémov.E-shop nájdete na adrese http://www.piercingate.sk/ . Určite doporučujem si objednať z tohoto e-shopu. Majú tam moc krásne veci a hlavne za super cenu. 
E-shop má moc krásny vzhľad a pekne to tam majú rozdelené. 
Ako je to s poštovným?
Slovenská pošta - platba prevodom: 2,5 EUR
Slovenská pošta - online platba: 2,5 EUR
Slovenská pošta - platba dobierkou: 4 EUR
Teraz už vám napíšem niečo o samotných veciach. 
Ako prvý teda vám ukážem tunel. Veľkosť som si vybrala 10mm,čiže 1cm. Je čiernej farby a materiál Chirurgická oceľ, Titan. Veľkosti ktoré by ste tam mal nájsť sú od 6mm po 14mm. Hneď som si ho dala a absolútne ani necítim že ho tam mám. Je ľahký a kvalitný. Teraz nájdete na e-shope 2farby-čiernu a modrú.
 Cena je 3,70€.

Ďalšia vec ktorú tu mám je piercing do pupku.Má tvar srdiečka.  Je krásne farebný. Farby ktoré sú na ňom:červená,fialová,modrá,bledulinko modrá,zelená,žltá,oranžová a znovu červená. 
Materiál je Akrylát, Chirurgická oceľ. V e-shope ho nájdete keď kliknete na Banániky. Veľmi sa mi páči a už sa nemôžem dočkať keď trošku schudnem a dám si ho do pupku. Taktiež vyzerá veľmi kvalitne,takže počítam že dlho vydrží. Cena je 3,40€.

A posledná vec ktorú tu mám je falošný piercing do ucha. Vyzerá ako tunel. Je taký menší a vpredu má playboya. A je tiež farebný. Farby ktoré sú na ňom: červená,oranžová,žltá,zelená,modrá a ružová. Materiál je Chirurgická oceľ.Nájdete ho keď kliknete na Fake piercing.Cena je 2,10€.

A teraz druhá polka článku. Ako začať rozťahovať  ucho na tunel. 
Ako som to robila ja ? 
Kúpila som si 3mm maličký rozťahovák. Takzvaný slimák.Ucho som si dala pod horúcu vodu,ale niekomu vyhovuje studená a pomaly som ho tam dávala. Nechala som si ho tak cca 4týždne, aby sa mi pomaly hojilo ucho. Keď som ho mala ako tak zahojené kúpila som si 6mm rozťahovák a keď som šla po ulici tak som si pomaly rozťahovala ucho.Krv mi síce s toho tiekla dosť ale stálo to za to. Znova sa urobila chrasta a znova som to nechala 4týžnde. Potom som prešla na 8mm. To som si doma už rozťahovala ale bolelo to moc. 
Mamina mi kúpila tunel a bol väčší  než 8mm. Mal 1cm. Nešiel mi tam dať. Tak som špekulovala s čím to rozťiahnem. Na druhého slimáka som si nechcela peniaze minúť tak som si našla pero a s ním roztiahla dierku na 1cm. Takto to mám do teraz už cca2a pol roka.Viem že to stálo za tú bolesť. Veľmi sa mi to páči a chcela by som to dať ešte na 12mm. Hodím vám sem fotku s e-shopu ako vyzerá rozťahovák ak niektorý nevedia. :)
A čo vy? Tiež máte v uchu dierku? A ak áno koľko cm? Poprípade mm? :) 
 Dúfam že sa článok páčil a že mi zanecháte komentáre. Krásny deň. Vaša Betty. 



Komentáre

  1. Tvůj blog se mi moc líbí!!! Jsem tvým pravidelným čtenářem. Byl bych rád kdybys byla mojí pravidelnou čtenářkou... www.kubasmejkal6.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Máš úžasný blog! Páčia sa mi tvoje články, ich vzhľad, všetko! :) Tunel síce nemám, ale strašne sa mi to páči. Nie moc prehnane veľký, ale taký, ako máš ty. Mám dve dierky v uchu a tento rok si chcem dať aj tretiu na hornú časť ucha :3. Bola by som rada, keby si sa pozrela na moju stránku a poprípade mi poradila alebo komentovala, budem ti hrozne vďačná ^^

    www.justforher.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Moc ti dakujem za komentar :) potesila si ma moc :) aj ja mam dve dierky v jednom uchu :) do hornej casti som aj ja rozmyslala ale bojim sa :D urcite sa idem pozriet :) ;) Som ti moc moc vdacna za komentar :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára