Spolupráca-biuzu-online.cz

Krásne ránko všetkým. 
Dnes tu mám pre vás recenziu na jeden e-shop. Je to bizu-online.cz. 
Eshop nájdete na tejto adrese: http://bizu-online.cz/
Majú aj stránku na facebooku. https://www.facebook.com/bizuterieonline
Ako prvé ma na tomto eshope zaujal vzhľad. Je jednoduchý a dievčenský. To je hlavné. 
Majú tam strašne krásnu bižutériu,takže mi trvalo kým som si niečo vybrala. 
Určite na eshop zavítajte. Nájdete tam prstienky,náušnice,náramky a samozrejme náhrdelníky.
Mám pre vás prekvapenie. Pán Karanský mi na mail poslal niečo  čo ma neuveriteľne prekvapilo a potešilo. Je to kupón na 10% zľavu. Kód kupónu je m2betka a pletí neobmedzene. 
S pánom Karanským bola super spolupráca. Vždy keď som niečo potrebovala sa opýtať ochotne mi odpovedal a bol veľmi milý. 


Ako je to s poštovným? 
V Českej republike pri platbe vopred na účet platíte poštovné 35kč.
V Českej republike na dobierku je poštovné 70kč.
Pri objednávke na Slovensko  nieje dobierka ale len platba vopred na účet a poštovné je 70kč.
A pri objednávke nad 599kč je poštovné zdarma. 

A teraz už na veci ktoré som dostala. 
Dlho mi trval výber ale nakoniec som si vybrala.
Sú to tri veci a všetky sú moustache. A to:náramok,náhrdelník a prstienok.

Ako prvý vám predstavím prstienok  a náramok. 
Prstienok má krásnu zlatú farbu a fúziky sú biele. Strašne sa mi páči a je super aj to že je to dvoj prsteň.  Mne sa trošku ťažšie zvykalo na ten dvoj prsteň lebo som ho ešte nikdy nemala. Ale je skvelý a určite ho budem nosiť pokiaľ sa dá. Cenu neviem pretože ten prstienok už nieje na eshope.
Náramok. Je hnedej farby a fúziky sú zlaté. Páči sa mi že sú tam aj také dve guličky,ktoré sa rovnako ako tie fúziky dajú posúvať. Cena je 60kč. 

A mám tu ešte náhrdelník. Má krásnu zlatú retiazku a fúziky sú čierne. Je to úplne mega pekný náhrdelník a určite ho budem často nosiť. Hodí sa ku všetkému a je to dokonalý doplnok. Rovnako so všetkými doplnkami. Na eshope nájdete tento náhrdelník aj v zelenej farbe.
Cena je: 95kč.

Dúfam že zavítate na tento eshop. Naozaj sú tam krásne veci a nezabudnite pri objednávke použiť kupón. :) Ďakujem pánovy Karanskému za veci ktoré mi poslal. Úžasný eshop a ešte raz veľká vďaka. 
Majte krásny deň.
 Ahojky 

Komentáre

  1. Moc pěkná bižutérie, mít teď nějaké peníze, hned bych si vybrala! :)

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pekne veci sis vybrala a hezke fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára